מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.83
מחיר 9.05
איכות 9.77
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הילה צרקסקי, תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בערב, היה מאוד זמין ופתר את הבעיה. היה אחלה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שחר מנחם, תל אביב.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי ממש מופתע לטובה מהעבודה של אייל :) הייתה בעיה דחופה והוא הגיע מהר ותקתק את העבודה בצורה מקצועית. ממש נהניתי מהשירות הטוב שלו. המחיר שלו גם הפתיע אותי, הוא לקח מחיר הוגן מאוד ולא הסכים לקחת ממני יותר. אני מאוד מבסוט מהעבודה, בהחלט אמליץ עליו לאחרים ומקווה שתהיה לו פרנסה טובה אמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון קונפורטי, תל אביב.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
ניקוי של צנרת ומזגן.
חוות דעת:
זה פעם שנייה שאני מזמינה אותו ואני מרוצה ממנו. הוא מאוד שירותי ואדיב, ומתייחס מאוד יפה, הוא הגיע מהר, עשה עבודה טובה וגם הציע מעצמו לנקות גם את המזגן ללא תשלום נוסף, הוא גבה תשלום מאוד הוגן לדעתי והוא ממש בעל מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מאירי, תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור ותיקון סיפון בברז מטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! השירות היה נהדר, הגיע במהירות, היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת-חן עוזרי, תל אביב.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
הכנת בסיס למדיח כלים על השיש.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא עשה עבודה טובה, מהירה, ומקצועית. לפי דעתי הוא לקח מחיר יקר מידי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר ריזו, תל אביב.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
החלפת ידית שבורה בברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי סגיר, תל אביב.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 29/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במד מים, כולל החלפת גומייה וסגירת ברז
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב, והגיע מהר ובזמן, אבל המחיר היה יקר לעבודה פשוטה.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
גיא ניסנהויז, תל אביב.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
פתיחה של שתי סתימות.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה. קודם כל הוא פתר לי את הבעיה והיה נחמד ואמין. דבר שני ומאוד חשוב הוא השאיר אחריו נקי ומסודר. פעם הבאה שתהיה לי עוד בעיה אזמין אותו בוודאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה לב ארי, תל אביב.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מוט של מקלחת על הקרמיקה בחדר האמבטיה ופתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה טוב, עבד בצורה נקייה ובסך הכל היה מצוין! אפילו הזמנו אותו לעבודה נוספת!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ל. תל אביב.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. העבודה הייתה טובה ומקצועית, הגיע בזמן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק