מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.75
מחיר 9.56
איכות 9.64
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ללין ר. כפר יונה.
משוב: 04/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! בעל מקצוע אמין מהשורה הראשונה! הגיע בזמן, עבד יפה ובמקצועיות, לקח מחיר הוגן, סופר מקצועי! וכבונוס גם נחמד ושירותי, מאוד ממולץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניב ש. פרדסיה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מגנטי במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נתן שירות אדיב, יש לי רק דברים טובים להגיד עליו וממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי עבו, צור משה.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר מהגוף חימום והחלפתו במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, ממש חבל על הזמן, אני יכולה לומר רק דברים טובים. הוא היה נחמד, חביב, אדיב ונעים הליכות. ממש תענוג. לדעתי המחיר היה הוגן ומה שהוא אמר זה מה שהיה. ממש היה שווה, אני מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן קירשנבאום, קדימה-צורן.
אשרור: 26/05/2019
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים ובפעם השנייה פתר את הבעיה. היה מאוד הוגן ולא גבה תשלום על הביקור הנוסף. הוא ממש על הכיפאק, הסביר לי על כל החלקים שפירק וייעץ לי איך לזהות גם בעיות בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע שלוי, כפר יונה.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ופתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מקסים ממש, הוא היה סבלני, הסביר מה עושה, לקח מחיר הוגן והגיע בדיוק בזמן אפילו לא דקה אחרי. היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ארבלי, כפר יונה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון חדד, פורת.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבת מים במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ייעץ לי מה לא לעשות כדי שזה לא יקרה שוב, תיקן עוד איזה תקלה קטנה על הדרך והמחיר היה טוב לדעתי, היה באמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לובה מרגולין, קדימה-צורן.
אשרור: 20/02/2019
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת Whirlpool.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ביצע בדיקה יסודית, היה כנה ואמין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בני בן יוסף, כפר יונה.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ואדיב,הוא מנקה לאחר העבודה שלו, ממש אין לי טענות כלפיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי חבר, קדימה-צורן.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. בעל מקצוע נחמד, עמד בזמנים, מקצועי והמחיר הוגן. נתן לנו אחריות ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 479 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק