מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליהו
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.83
מחיר 9.58
איכות 9.80
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 70 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל אורון, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וניקוי פילטרים בארבעה מזגנים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, הגיע בזמן, הסתבר שלא הייתה תקלה במזגן אבל מאחר והגיע פתח סתימה קטנה וניקה פילטרים בארבעה מזגנים בבית, אדיב, אמין, מקצועי אבל המחיר יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
צביקה א. תל אביב.
משוב: 05/02/2020
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור לנקרי, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לתיקון מזגן.
חוות דעת:
התקשרתי לאליהו הוא היה מאוד נחמד, סבלני ואכפתי הוא הדריך אותי מה עליי לעשות דרך הטלפון ובכך פתר עבורי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון לפיד, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים כולל קידוד שלט אוניברסלי.
חוות דעת:
שירות נפלא! עוד לא זכיתי לאיש שירות כל כך יעיל, נחמד, סימפתי, זריז ומסור. כולי שבחים. במזגן אחד הייתה בעיה בשלט, הוא נסע והשיג שלט אוניברסלי, השלט לא עבד והוא נסע שוב לקודד אותו, מסירות כזו לא ראיתי. בן אדם מדהים, אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון גולן, תל אביב.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי מסננים במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! יש לציין שהוא ביקש ממני לנקות את המסנן לפניי שהוא בא על מנת שלא יבוא סתם. מסתבר שהמסננים היו סתומים בלכלוך, הוא ניקה אותם והמזגן שב לחמם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון אשר, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון במזגן חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, הוא הגיע בזמן ומצא זמן להגיע. נתן שירות על הכיפאק והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן ברנשטיין, תל אביב.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
חיזוק וניקיון תושבת המזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה רעש ביחידה הפנימית, הוא חיזק וניקה את התושבות והמזגן וזה עבד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר הוד, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת יחידת מיזוג מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אליהו היה בסדר גמור, התרשמנו ממנו לטובה. היה יסודי, הסביר על הכל ומקצועי. נעזר בו בעתיד אם נצטרך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי הררי, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקן דליפה בצינור של המזגן ומילוי גז.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי כהן, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת מיזוג בבית.
חוות דעת:
אליהו היה בסדר גמור, נתן שירות מצוין, היה קצת יקר לדעתי, אבל היה נראה שיש לו הרבה ידע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 70 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק