מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.94
מחיר 9.78
איכות 9.84
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איתמר בר נוי, גבעתיים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
אחלה שירות! היה אדיב, שירותי, ענייני וכנה. אם אצטרך, אחזור אליו בשמחה בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דינה בן מנחם, רמת גן.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא איש מקסים. הגיע לביתי תוך זמן קצר לאחר הקריאה, פתר את הבעיה באופן מקצועי. יצר רושם של אדם הגון ואמין. מאוד מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת א. רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של סאוטר.
חוות דעת:
המדיח היה תקוע על תכנית מסוימת. ארז הגיע בשעה שנקבעה, בדק את המדיח ומצא שסתימה גרמה לו להתקע על תכנית. פתח את הסתימה וניקה את המדיח. המדיח חזרה לעבודה תקינה. ארז אמין, סימפטי, הוגן ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה דוד, רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומייבש.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל נחמיאס, רמת גן.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת קונסטרוקטר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד יסודי, עבר חלק חלק עד שהחליט שהמנוע עושה בעיה אז העדפנו להחליף את המדיח. הוא היה ממש מעולה, הגיע מהר ולקח מחיר סביר לבדיקה. אני ממש ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה מנדלבוים, רמת גן.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! חיכיתי כבר שתתקשרו בשביל לספר כמה הייתי מרוצה מהשירות שלו. מגיע לו ציון 10 בכל הפרמטרים. הוא הגיע במהירות, הגדיל ראש, הפעיל יצירתיות כדי לפתור את הבעיה ובנוסף, עזר לי לטפל בבעיה אחרת ללא תשלום. הוא פשוט אדם יוצא מן הכלל, מאוד נעים, חביב ובעל רצון טוב לעזור. אין לי מילים לתאר עד כמה מעריכה אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק מאור, רמת גן.
אשרור: 19/11/2018
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מיבש ומכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה נואה פרידמן, רמת גן.
אשרור: 09/11/2018
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת איוורור של תנור אפייה
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! מקצועי, נעים ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה ביאלי, רמת גן.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת king.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לחיוב! היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית וייסר, בני ברק.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור בבר מים שדלף במשרד.
חוות דעת:
היה מעולה, אמין, מהיר ומקצועי. היה זמין מהרגע להרגע. היה בקשר איתנו לפני בכדי להביא איתו את החלק שצריך להחליף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק