מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמיחי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.59
מחיר 9.49
איכות 9.64
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונתן שרו, כפר יונה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן דרורי, קדימה-צורן.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מסך טלוויזיה על קיר.
חוות דעת:
הכל אחלה, מקצועי ונחמד. אין לי טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה דורני, כפר יונה.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
התקנת טלוויזה ומדף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא בא ועשה את העבודה שלו כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ב. חדרה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תלייה של דברים קטנים, תליית מפזרי חום על קרמיקה ותליית טלויזיה לזרוע על הקיר וכן יצירת חור בגב המזנון.
חוות דעת:
בהמשך למה שכתבתי, אכן קבעתי עם עמי שוב. היו לנו כמה וכמה שיחות לגביי הכיור שרציתי שיתקין לי - מה לקנות, מה הוא יביא, החלפנו תמונות של אופציות וכו' ועשה רושם שהוא עוזר לי למצוא את כל מה שאני צריכה. התיאום איתו היה מאוד מתסכל ומאכזב ופעמיים נדחה. כשסוף סוף הגיע היום שהוא אמור להגיע אליי, הוא התקשר להגיד לי שלא מרגיש טוב ומבקש לדחות. אמרתי לו כמובן שאין בעיה אך הבעתי את דעתי שזה מבאס שכל פעם קורה משהו וזה נדחה - אני רוצה לסיים עם התיקונים. עמי נכנס למגננה והתחיל לנסות להוכיח אותי בטענות ש"את יודעת כמה טלפונים אני מקבל? לא כתבנו בוואטסאפ אז איך את מצפה שאני אזכור, זה לא נחשב שקבענו" ודברים כאלה. מאוד התאכזבתי מהיחס שלו ללקוח ובמיוחד ללקוח שהיה מרוצה וכתב לו חוות דעת טובה. בסוף אחרי הרבה פעמים שאמרתי לו שלא יבוא כי אני לא רוצה לקחת עליי את העובדה שלא מרגיש טוב הוא התעקש להגיע ואמר שיבוא תוך שעה. אחרי כ20 דקות הוא התקשר אליי שוב והתחיל עם רשימת דברים נוספים שטוען שהייתי צריכה לקנות - קניתי כל מה שאמר ופתאום יש דברים נוספים? הרגיש שהוא מחפש תירוץ לא לבוא ושזאת לא תהיה אשמתו. בסוף אמרתי לו שאני אוותר ואגיד לו תודה ושלום. לאחר השיחה המאוד לא נעימה, עמי שלח לי הודעה "גם אנשי מקצוע הם אנשים" וצילום של הבדיקות שנשלח לעשות. זה עבר את הגבול מבחינתי ולכן החלטתי לעדכן את חוות הדעת שלי - אני זאת שחזרה ואמרה לו לא לבוא כשהוא לא מרגיש טוב. השירות לקוחות לא טוב ומעבר לזה שאני לא הבוס שלך שאתה צריך לשלוח לי אישורי מחלה. והדובדבן שבקצפת הוא שעל אחת מעבודות התלייה שילמתי לו בפעם הראשונה ובגלל שלא הייתה לי מסילת תלייה נכונה הוא אמר שיתלה לי את זה בפעם הבאה וכמובן שבגלל שבסוף לא בא אז הלך לי הכסף ונאלצתי לשלם שוב על אותה עבודה למישהו אחר שהגיע במקומו. מאכזב מאוד! כנראה הוא בעל מקצוע לפעם אחת - מקבל את הביקורת הטובה ושם זה נגמר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
6
יחס
3
7
כללי
גירסאות
אולגה כץ, חדרה.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תליית קולט אדים.
חוות דעת:
עמיחי היה פשוט מעולה! הוא נתן לי שירות מדהים במקצועיות רבה ואני מרוצה ממנו מאוד, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אלנקוה, נירית.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים ועשה עבודה נהדרת ומדויקת, מגיע לו את הציון הכי גבוה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל ע. נתניה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון ישן בחדש, התקנת ברז והחלפת ראש מקלחת בחדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר צדיקריו, רעננה.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
הוצאת בורג שבור מהקיר ותלייה של טוש מקלחת.
חוות דעת:
עמיחי אדם נעים, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר ישבוביץ', נתניה.
אשרור: 30/11/2019
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
חיבור שולחן מתקפל מחברת IKEA לקיר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא הגיע בזמן, היה גמיש, רגוע, נעים, ביצע את העבודה ביעילות ובזריזות, ממש אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גל, מגל.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
עבודות קדיחה, התקנה, ותלייה של ארונות וטלוויזיה.
חוות דעת:
שרות נהדר. הגיע בזמן, עשה עבודה נקייה, מקצועית ומהירה. שרות מעולה ואיש מקצוע ברמה הכי גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק