מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.78
מחיר 9.27
איכות 9.49
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר ב. גבע כרמל.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי, החלפת כרטיס אלקטרוני .
חוות דעת:
היה אחלה!, הגיע בזמן, אדיב, עבד מסודר, פתר את הבעייה, ונראה לי שהמחיר הגיוני וסביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור ישובי חוף הכרמל

חן רוזנפלד, עין כרמל.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס.
חוות דעת:
עוז הנחה מראש בטלפון לבצע בדיקות מסוימות על מנת להמנע מהגעת סרק ועל מנת להגיע מוכן לתיקון התקלה. הגיע בדיוק בזמן שנקבע ולאחר התיקון וידא במשך מספר ימים שהתקלה נפתרה באופן מלא. טכנאי אמין ומקצועי. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ברזילי, עין כרמל.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן מיני מרכזי של חברת כרמל ויעוץ מקצועי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! כל מה שביקשנו שיבדוק הוא בדק בסבלנות וברצון טוב. הוא בדק מזגן ישן, ממש השקיע והרגשתי שהוא בתוך זה. חשבנו אולי להחליף מזגן ורצינו להתייעץ איתו. התרשמתי שהיה מקצועי אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליזה יפת, עתלית.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן של חברת תדיראן ובדיקת מזגן ישן.
חוות דעת:
בסדר גמור, מאד נחמד, מאד אמין- את המזגן הישן שהוא בדק אמר שלא משתלם לתקן כי זה יכול לגרום לנזקים מיותרים. בנוסף הוא המליץ לנו על דברים נוספים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה קורן, עין הוד.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, טיפל בבעיה והמזגן עובד. לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הוד בן צבי, עין הוד.
משוב: 02/12/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2 כוח סוס של חברת פמילי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא היה סובלני, נחמד הסביר כל מה שעשה בהתקנה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יעל ש. מגדים.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע ביום שישי בערב. ביקש מחיר על הביקור מכיוון שהיה מחוץ לשעות העבודה, פלוס תשלום דומה על מילוי הגז. לדעתי זה מחיר גבוה, אבל התזמון מסביר אותו. לפני שהגיע שאל אותנו שאלות מכוונות בטלפון כדי להבין מה תהיה מהות הביקור.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבנר גורן, עתלית.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה והחלפת כרטיס אלקטרוני במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות שלו היה על הכיפאק! אדיב מאוד, חזר אליי פעמיים באותו היום. פתר את הבעיה אבל לאחר החלפת החלק התרשמתי שהתריס של המזגן נסגר לכיוון השני.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל פרץ, עתלית.
משוב: 10/08/2018
תיאור השירות:
תיקון חשמל במזגן.
חוות דעת:
היה מעל למצוין! עשה עבודה טובה ונעימה. היה בחור מקצועי ונעים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ש. מעגן מיכאל.
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 196 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק