מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.77
מחיר 9.28
איכות 9.49
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארז ל. זכרון יעקב.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא חימם של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אחלה בן אדם, ממש איכותי, בא ממש מהר, מקצועי, נחמד ועשה את העבודה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שני שבתאי, זכרון יעקב.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
מרוצה מאוד מהשירות המקצועי. הוא הגיע תוך זמן קצר, איתר את התקלה והשאיר לנו בית חמים ונעים. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר זומר, בנימינה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע בזמן והיה מקצועי. הוא ניקה את הפילטר, אמר שלא משתלם לתקן את התקלה ולא גבה כסף על הביקור. אין ספק שאם אזדקק פעם נוספת לטכנאי מזגנים, אקרא לו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל סירטוה, זכרון יעקב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה טוב. הוא אחראי, הגיע בזמן ועדכן כשהחלק הגיע.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי שטרלניג, זכרון יעקב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במזגן רגיל של חברת תדריאן, עם 3 כח סוס.
חוות דעת:
היה עשר! אני מרוצה מהכל, מהזמינות, שירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל גונן, בנימינה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תלוי מרכזי של חברת תדיראן, 5 כוח סוס, שכלל פתיחת סתימה וניקוי.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה לנו סתימה במזגן והיה טפטוף של מים והוא פתר את זה מאוד מהר ובמחיר מאוד הוגן לטעמי. הגיע מהר ממש ועשה עבודה יפה, במקום גבוה ומסובך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר גבל, בנימינה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
התקנת חיווט למדחס שכלל קידוח בקיר והתקנת מסילות.
חוות דעת:
עוז הגיע עם טכנאי נוסף. שניהם היו נעימים, יעילים ואמינים. העבודה נעשתה מצוין והם ניקו אחריהם היטב. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי זילברברג, זכרון יעקב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד. לאחר שסיים הוא השאיר נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית כהן, בנימינה.
אשרור: 02/08/2019
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג ומילוי גז במזגן מיני מרכזי "עוצמה" בן 25.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! שירות מקצועי ואדיב. הגיע בדיוק בזמן שאמר. מציג את העובדות מראש ולא מייצר הפתעות לא נעימות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום בן יהודה, בנימינה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים של חברת תדיראן, כולל פירוק של 2 מזגנים קיימים והעברת מזגן ממקום למקום.
חוות דעת:
עוז אחלה בן אדם, עשה עבודה מצוינת, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן, הוא היה זריז, מאד שירותי ועשה כל מה שביקשתי בשמחה ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 187 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק