מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גבי
ציון כללי:
9.17
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.51
מחיר 9.13
איכות 9.15
דירוג כללי 9.17
התפלגות

מחושב על 41 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא תנעמי, כפר ורדים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו 1 כח סוס ופירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
גיא היה בסדר גמור, הגיע בשעה שקבענו ועשה עבודה מהירה וטובה, אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל פלג, שגב.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת טורנדו אינוורטר ותיקון מזגן עילי מסוג רילקס של חברת אלקטרה, שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצועי,סבלני ומאוד אדיב ונחמד. אישר לנו להשתמש בכלים שלו עבור תיקונים בבית. בפעם הראשונה הגיע אלינו להתקין מזגן חדש ובפעם השנייה תיקן מזגן קיים. המחיר היה סביר בהחלט לדעתי, העבודה מקצועית ואני מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגדור לאופר, קציר-חריש.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 28/06/2018
תיאור השירות:
קנייה והתקנת מזגן מיני מרכזי - כולל שלושה מזגנים עיליים של חברת טורנדו.
חוות דעת:
קבענו לעשות עבודה והוא אמר שזה יקח 3-4 ימים, לאחר מכן אמר שהייתה בעיה וזה התארך. בסוף לקח לו שבוע לסיים במקום 4 ימים. הדירה נשארה מטונפת, אין דברים כאלה, הוא השאיר הכל גם את הקרטונים של המזגנים. כשהתלוננתי, הוא אמר אין בעיה והוא בא לקחת את הקרטונים אבל השאיר אותם מחוץ לבניין והכל עדיין נשאר מלוכלך. כיוון שאני לא הייתי באיזור ביקשתי התראה של שעתיים לפני שהוא מסיים את העבודה כדי שאוכל לפגוש אותו שם והוא נתן התראה של 15 דקות. המזגנים חדשים לגמרי, הפעלתי אותם שעתיים והם לא קיררו מספיק ואז הוא אמר שצריך להזמין עוד טכנאי שיבוא לבדוק. אני מאוד מאוד לא מרוצה ומאוכזב ממנו. הוא פשוט הלך והשאיר אותי עם הבלאגן שלו. הוא עבד בצורה מאוד לא נקייה והרס 2 מרצפות במקום פשוט לשים קרטון. הטכנאי הנוסף של החברה שהזמין גם לא היה מרוצה מהפתרונות שנתן, באופן כללי, נראה שהוא לא ידע לתת פתרונות יצירתיים ובטיחותיים. בתחושה שלי הוא גם ניסה לקחת עוד כסף מעבר לסיכום הראשוני שלנו. הייתי צריך לרדוף אחריו עבור תעודת אחריות וזאת לאחר שמרח אותי.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
0
יחס
6
5
כללי
גירסאות
הילית גיאת, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה כללית ותיקון קבל.
חוות דעת:
היה מדהים! אמין, מקצועי, מומלץ בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רעות יובל, חיפה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הוגן, מאוד ישיר וכן, עמד בזמנים, הסביר איזה אופציות יש לנו ועשה עבודה מהירה וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני מרוז, חיפה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
הוא היה ככה ככה, הוא לא עשה הרבה. הוא אמר שהוא ניקה את המזגן ועשה מה שצריך, אבל עכשיו המזגן לא עובד יותר טוב מאז שהוא היה, זה לא עזר מה שהוא עשה.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
9
יחס
7
3
כללי
גירסאות
יוסי מנגיסטו, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הגיע בזמן והיה נחמד .
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אסף שכטר, חיפה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן ועשה את העבודה צ'יק צ'אק, הוא שירותי מאד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז קוטיק, חיפה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
הספקת והתקנת מזגן טורנדו אינברטר 1.25 כ"ס
חוות דעת:
גבי היה על מאוד טוב, הכל בוצע טלפונית בלי שהייתי צריך להיות נוכח בדירה. היחס האישי שלו היה מאוד טוב ועם הרבה אמון והשירות היה מהיר וטוב. הכל היה בסדר גמור, ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון קרנסקי, חיפה.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן והתקנת מזגן חדש של חברת טורנדו 2.4 כ"ס
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. התקשורת הייתה בסדר, רק פעם אחת קבענו ליום מסוים והוא לא עדכן אותי שלא יוכל להגיע אבל הוא פיצה אותנו בצורה הוגנת ובסופו של דבר היה מעולה. מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 41 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק