הוא היה עשר, ענה מידית לטפון ותוך חצי שעה הגיע. הוא יצר קשר איתי כי הוא בא לאמא שלי ושלח לי תמונות כדי להראות לי מה הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכה מנדל, קרית ענבים.
אשרור: 13/01/2022
משוב: 14/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
היה נהדר, הייתי מאוד מרוצה! הגיע באותו היום בו התקשרתי, איתר במהירות את הבעיה והיה לו את הרכיב החסר איתו. סך הכל הטיפול לקח בערך מחצית השעה ובסיום ציין כי ניתן להתקשר אם יש בעיה כלשהי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור יגיל, מבשרת ציון.
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
ביקור לשם תיקון מקרר לאחר שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא בדק את המקרר והבין שיש נזילה של גז אבל לא ברור מאיפה היא בדיוק. במקרה הזה תיקון אחד לא בהכרח היה מספיק ולכן החלטנו לא לתקן את המקרר. היחס שלו מעולה והוא הגיע עם כל הכלים. נראה שלא מדבר סתם. הוא אפילו הגיע במיוחד ביום שישי ועשה בשבילנו מאמץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב דיין, מבשרת ציון.
משוב: 08/10/2021
תיאור השירות:
תיקן מקרר של חברת שארפ שלא קירר טוב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש! הגיע והיה מאוד מקצועי, הסביר את הבעיה, נתן פתרון ומענה לבעיה ולקח מחיר הגון.
ייעוץ טלפוני עבור מקרר של חברת סמסונג שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
הסברתי לו מה הבעיה שלי טלפונית והוא פשוט אמר לי לעשות פעולה פשוטה וזה פתר את הבעיה ללא צורך בהגעה שלו. ממש מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אלון שבו, מבשרת ציון.
משוב: 03/11/2020
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון ידית במקרר.
חוות דעת:
הוא היה עשר, בסדר גמור! בחור טוב וישר, בעל מקצוע מאוד מקצועי והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי וענונו, מבשרת ציון.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל יבוש רכיב.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מאלעד. הוא היה ישר, אמין והמחיר היה נראה לי סביר מאוד. ממליץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי רום, מבשרת ציון.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שירות מקצועי, אדיב, ענייני ואמין. זיהה מיד את הבעיה, בחר לנסות אופציה פשוטה לפתרון לפני החלפת חלקים, הסביר כל דבר שעשה וענה על שאלות בסבלנות. עמד בלוח זמנים מאולץ של סה"כ שעה להגעה וטיפול. שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר א. מבשרת ציון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט ויחידת בקרה במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועבד יפה, הוא בחור מקצועי, המחיר היה הוגן והוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה אראל, מבשרת ציון.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי נזילת מים במקרר בן 30 שנה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, התייחס יפה, איתר את התקלה בזריזות, עדכן אותי שינסה לפתור את התקלה אבל לא בטוח שזה יעזור. לצערי התיקון לא הצליח כי המקרר כבר ישן ויש צורך בחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 573 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה ללימודי קירור ומיזוג אוויר
אודות
שאלות ותשובות עם אלעד
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.