מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.44
מחיר 9.36
איכות 9.47
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירי כהן, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
שירות ממש טוב! הוא ממש אדיב ונחמד, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שרה חייט, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא התקשר שעה לפני שהגיע כפי שביקשנו כי זה היה בדירה אחרת והיינו צריכים להגיע במיוחד גם, הוא הגיע בזמן שנקבע. בטלפון הוא שאל על המקרר וטעיתי בדיווח על מפרט של המקרר, הוא חשב שצריך להחליף גוף חימום אך כאשר הגיע לדירה לבדוק את המקרר התברר שטעיתי ולא היה ניתן לתקן את התקלה. שילמנו לו עלות ביקור והוא נתן לנו במשך חצי שנה להזמין אותו למשהו אחר במידה ונצטרך להשתמש בסכום הזה של התשלום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חדוה מונדשין, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור ומילוי גז במקרר מחברת NORMANDE.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, אלעד הגיע בהתראה מאוד קצרה, ביצע את העבודה במהירות והסביר כיצד יש לשמור על המקרר ולמנוע תקלות להבא.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון אדלר, ירושלים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא ממש עזר לי והוא נתן לי את הפיתרון דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני בר-נס, ירושלים.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! אלעד עשה מעל ומעבר להגיע לשורש הבעיה והסביר דברים בסבלנות ובאדיבות. התרשמתי ממנו שהוא מקצועי , אמין וישר וכל התקשורת איתו נעימה ורגועה. הוא הגיע בזמן ולקח מחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון לגד בלזם-גלד, ירושלים.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה נחמד מקצועי ביותר. הוא רצה להדריך אותי בטלפון איך לתקן את הבעיה ללא עלות והעדפתי שהוא יגיע. הוא טיפל בבעיה בצורה מאוד מהירה ומקצועית ולקח מחיר מאוד מאוד סביר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
כתריאל גודמן, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת היטאצ'י.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד מקצועי, נחמד ורציני. הוא הגיע לבדוק את המקרר אבל הוא היה קפוא אז לא הצליח לפתוח אותו, הוא הסביר לי פשוט להפשיר את המקרר ואם התקלה חוזרת על עצמה הוא יחזור לבדוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרת הראל, ירושלים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלת טמפרטורה במקרר.
חוות דעת:
אלעד היה נחמד וחביב. הוא הגיע ואמר שהתקלה נובעת בגלל שיש סתימה במקרר, הוא פתח את זה אבל אחרי שהוא הלך התקלה חזרה, לאחר יומיים חזר ואמר שצריך לתקן חלק שקיצר, כך עשה ומאז הכל בסדר.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שיר דניאל, ירושלים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אקאי.
חוות דעת:
לדעתי הוא עשה רק טיפול זמני והמחיר היה יקר ביחס לעבודה. הוא היה סבבה ונחמד.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
מור הינדי, ירושלים.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר ויחסית אמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 206 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק