מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.87
מחיר 9.79
איכות 9.85
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עידו לב, ראשון לציון.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהקירות של שתי חדרי אמבטיה.
חוות דעת:
הוא איתר את הנזילה במהירות, נתן הצעת מחיר טובה, הגיע בזמן והכל היה אחלה ממש, הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי בנימין, ראשון לציון.
אשרור: 09/09/2020
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
סידור צנרת ניקוז בחדר האמבטיה שכלל שבירת קירות.
חוות דעת:
אילן היה בסדר גמור. ביצע עבודה טובה, השאיר נקי ונתן שירות טוב. כל יצא לשביעות רצוני. המחיר שגבה גם היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר לפידות, יבנה.
אשרור: 30/08/2020
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון טפטוף מהניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל בן בסט, תל אביב.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מערכת צינורות וברזים למדיח והחלפת סיפון ישן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מזמן לא נתקלתי בשירות נעים, מקצועי ואיכותי כמו של קובי. עשה עבודה נקייה, מקצועית וגם נשאר הגון כשאמר בסופו של דבר שהעבודה הייתה קצת יותר זולה ממה שקבענו בהתחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר גבעתי, ראשון לציון.
אשרור: 16/08/2020
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
טיפול בבעיה של זרם חלש בצנרת מים חמים במקלחון.
חוות דעת:
הוא איתר מיידית את הבעיה, פירק את האינטרפוץ במקצועיות ובזהירות וניקה את הצנרת מהחול והאבנים שגרמו לסתימה. כמו כן טיפל בבעית נזילה בניאגרה והחליף מצוף וברז ניל. אילן מקצוען, חרוץ ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור ניזר, ראשון לציון.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור! הוא לגמרי 10 בכל פרמטר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריין צוכוביץ, רחובות.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלת מונובלוק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! היה נחמד מאוד, המחיר היה הוגן, הוא הגיע בזמן ודי מהר מהרגע שקראנו לו והעבודה הייתה טובה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ש. רחובות.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ והתקנת נקודת מים חדשה.
חוות דעת:
לאחר שביררתי עם בעלי מקצוע אחרים שהיו אצלי, הבנתי שהמחיר סביר בהחלט.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עומר וקסלר, ראשון לציון.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ביתית ופתיחת סתימה לבניין כולל חיתוך שורשים.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה מאוד נחמד, והכי חשוב זה שהוא לא ניסה לנצל את חוסר הידע שלנו לגבי מורכבות הבעיה ובמקום שאינסטלטור אחר היה יכול למרוח אותנו ולקחת פי כמה ממנו הוא לקח מחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ברד, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ובריחת מים מהניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע כשקבענו, היה אדיב ומנומס ותיקן את הבעיה במקצועיות ובזמן קצר. הוא גם היה אמין וזיהה שהבעיה פשוטה בהרבה משחשבתי, ופתר אותה במחיר נמוך משמעותית מזה שסיכמנו על סמך התיאור שלי. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 281 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק