מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.59
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 90 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיוקן צינור של מדיח כלים.
חוות דעת:
היה סבבה! הוא שרותי, עמד בזמנים והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון ברמן, תל אביב.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת לחץ בבור ביוב וחיבור בין בורות כולל חפירה.
חוות דעת:
היה מעולה, עשה עבודה טובה ומקצועית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר כהן, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון שרשורי לסיפון תקני.
חוות דעת:
אלעד היה מעולה! הגיע תוך 40 דקות בהתראה קצרה וסיים את העבודה מהר. אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב גנזי, תל אביב.
אשרור: 14/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מטבח.
חוות דעת:
אלעד נתן מעל ומעבר בתיקון המסובך של הצנרת. היה ניכר שהעבודה הייתה לא קלה, אבל אלעד התגבר על האתגרים כמו מלך והכל עם חיוך. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה טללייבסקי, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בנקודת ביוב עבור דירה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד חמוד ואדיב, הגיע בזמן מיידי, עשה עבודה יפה ונקייה. לא הייתה מעלית והוא עלה 9 קומות ברגל, סופר אדיב וחביב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת כהן, תל אביב.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ביובית.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הגיע בשבת בערב בהתראה קצרה , היה מאוד אדיב, מקצועי ולקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום ט. תל אביב.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא מקצועי מאוד, המחיר היה נראה הוגן, הגיע בהתראה מאוד קצרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפריים נ. תל אביב.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס א. תל אביב.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה והגיע פעמיים על מנת להשלים את העבודה. הוא הגיע בזמן בשתי הפעמים והמחיר היה נשמע הוגן, הציג בפנינו שני תרחישים שיכולים לקרות ואמר את המחיר של כל אחד מהם מראש כך שידענו כמה זה יעלה בערך. בינתיים הכל עובד תקין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה חזן, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה על ידי שימוש בביובית, מצלמה וספירלה.
חוות דעת:
אלעד בא במוצאי שבת כי זה היה מצב חירום. טיפל בסתימה ובא עם עוד פועל וביובית, עשו עבודה טובה ומקצועית ובדקו שהכול תקין. אחרי כמה שעות עלו אצלי המים בניקוז, אלעד חזר, ניקה אצלי לכלוכים והכל היה בסדר ואמר שאם התקלה תחזור נדבר איתו. באו שוב, עבדו וסידרו הכל עם מצלמות, חפרו ומצאו את מה שחסם את הצנרת ופתחו על ידי ספירלות. נראה שהם טיפלו בבעיה מהשורש שלה, עשו עבודה מעל ומעבר, היה סופר מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 90 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק