מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.93
איכות 9.96
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קטיה בלושטיין, רעננה.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת נורמדי.
חוות דעת:
הוא היה בבית בגלל המצב אבל הוא שלח את הבן שלו במקומו, הוא הגיע מהר וביצע עבודה ממש מצוינת, שניהם היו ממש מקסימים והתקשרו לוודא לאחר ביצוע העבודה שהכול בסדר, אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רחל וגמן, כפר סבא.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
קובי היה מעולה! הייתי מרוצה מהכול, יחס, שירות טוב. עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה ונדונגן, כפר סבא.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
הפשרת הצטברות קרח במאוורר של מקרר.
חוות דעת:
מרוצה באופן כללי, אבל ממש לא היה מושלם. דיברתי בטלפון עם אדם מבוגר וציפיתי שיגיע מי שדיברתי איתו וראיתי באתר ואז הגיע בחור צעיר, אמרתי לו שדיברתי עם מישו אחר והוא אמר לי אל תדאגי אני הבן שלו, מבחינתי זה חוסר אמינות מוחלט. הוא רק הפשיר את הקרח במקרר ולקח מחיר חסר פרופורציות לדעתי, הרגשתי שהוא בכלל לא עשה שום תיקון, כל ההתנהלות מההתחלה לא הייתה מוצאת חן בעייני.
מחיר
6
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
גירסאות
נגה צפתי, רעננה.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ.
חוות דעת:
הוא עשה עובדה מצוינת, היה מקצועי והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רביד גבאי, כפר סבא.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
חיבור צינור מים במקרר והתקנת פילטר
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה. בטלפון נתן מידע על טווח העלויות הצפוי ולבסוף הוא גבה פחות מכך, בנוסף עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיאן לאופר, כפר סבא.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע בזמן, היה אדיב, נתן לי טיפים להבא והכל היה טוב. היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דגנית סלע, הוד השרון.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר חברת אמנה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! קובי הגיע בזמן שנקבע ותיקן את התקלה במקרר במקצועיות רבה. שירות יעיל ואדיב במיוחד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר הרכבי, כפר סבא.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגיעו מהר ובזמן המדויק, עשו תיקון מהיר, הסבירו בבהירות את הבעיה והתיקון ולקחו מחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה ק. רעננה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצויין! היה מקצועי מאוד, בא בזמן, התיקון לא היה טריוויאלי, הוא הסביר את הבעיה ושיתף בהסבר. עזר לסדר את המגירות חזרה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה אופנהיים, הוד השרון.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מחיר הוגן, שירות מהיר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק