מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוהן
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.49
מחיר 9.60
איכות 9.62
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טוביה שפירא, רעננה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב במדחס של מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין, עמד בזמנים, לקח את המחיר שקבענו מראש, סידר מה שרציתי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליביה רוזנפלד, הוד השרון.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל גבי, כפר סבא.
אשרור: 21/11/2018
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
בדיקה והוספת קבל עזר למזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בנאדם מקצועי ונחמד מאוד. הייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון מאירי, חיפה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! היה מקצועי, עבד יפה מאוד והשתמש באמת בכלים נכונים! עשה לי חורים מושלמים בקירות, תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה רוזן, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ עבור מיזוג מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד! למעשה הוא לא עשה שום תיקון אלא נתן ייעוץ והיה מאוד ישר לומר לי שאין צורך, לא חיפש לעשות עלי קופה. בדק את המערכת ואמר שהכל בסדר, עלה לגג לבדוק גם שמה ואפילו ניקה קצת.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור כהן, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 3.5 כוח סוס של חברת פמלי.
חוות דעת:
הוא לא סיים את העבודה ומאז לא הגיע אליי. לא עונה ונעלם כל הזמן מבטיח שיבוא ולא בא . לקח מזגן לתיקון ולא החזיר אותו. כרגע אני תקוע בלי מזגן כבר חודש וחצי. לאחר מספר ימים הוא פנה אליי, התנצל וביקש להגיע להתקין את המזגן. תיאמנו, כמו שהבטיח התקין אותו ולא רצה לגבות תשלום על ההתקנה והתיקון כפיצוי על עוגמת הנפש.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יורי ילילייב, חולון.
משוב: 04/09/2019
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ג. תל אביב.
אשרור: 23/08/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מזגן אלקטרה פלטינום 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מעולה, היו מאוד נחמדים, עשו עבודה טובה. אפילו נתן פיצוי על האיחור בבוקר בגלל הפקקים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ברייטל, תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן רגיל של חברת אלקטרה עם 2 כח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע די מהר, תוך 20 דקות, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין אילי, הרצליה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי 1 כוח סוס של טורנדו והתקנה בדירה אחרת.
חוות דעת:
היה מעולה, קבעתי איתו מספיק זמן מראש והוא הגיע בדיוק כמו שקבענו. הוא היה מקצועי, לקח מחיר הוגן כמו שסיכמנו והשאיר אחריו נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק