מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.88
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי ל, גבעתיים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון סמסונג J7.
חוות דעת:
הוא היה 10! הוא הפנה אותי למעבדה אחרת ותיאם איתם הכל. הם כבר חיכו לי שאגיע ותיקנו הכל כבר באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טניה ישרים, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בWAZE במכשיר מסוג Galaxy S8.
חוות דעת:
הייתי ממש על סף החלפת מכשיר, הוא מאוד מקצועי, אמין, נעים והוא נותן תחושה של אדם מאוד ישר שיודע מה הוא אומר. עשיתי השוואה והמחיר לחלוטין סביר לדעתי, בא עד לבית, לקח את המכשיר והחזיר בזמן שקבענו, אני מאוד מרוצה- הוא מצוין! ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי דיין, גבעתיים.
משוב: 15/07/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירז ל. גבעתיים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון גלקסי 9, כלל ניקוי קורוזיה והחלפת מצלמה קדמית.
חוות דעת:
מחיר, שרות, יחס ומקצועיות מדהימים!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי בוקרה, רמת גן.
אשרור: 10/03/2019
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה בסמסונג גלקסי 5.
חוות דעת:
השירות היה בסדר בסך הכל אם כי כשהוא החזיר לי את הטלפון ראיתי שהמכשיר חזר ללא אטם המים בפתח הטעינה. וששמתי לב יום אחרי חזרתי אליו והוא ניסה למשוך אותי ואמר לי שאין להם ןשאבוא מאוחר יותר כשטכנאי יגיע. אני חושב שמן ההגינות הם צריכים להגיד ללקוח שהשקע טעינה ללא הכיסוי נגד מים והלקוח צריך להחליט אם רוצה להחליף או לא.
איכות
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אמיר לב, רמת גן.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
תיקון חלק קטן באיפון.
חוות דעת:
היה הכל עשר. היה הגון מאד, סידר את הבעיה ולא לקח תשלום על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם מוריסון, גבעתיים.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי פתח טעינה באייפון SE.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עשה עבודה יסודית ולא רצה אפילו כסף.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי גלעד, רמת גן.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך LCD לאייפד, החלפת מגיני מסך ל2 פלאפונים.
חוות דעת:
וואו! הוא היה מעולה. עשה מעל ומעבר והיה פשוט תענוג. בירר דגם, נתן לי הצעת מחיר, בירר לפני התיקון הכל וקיבל אישור לתיקון. הגיע עד אליי, לקח את האייפד. הייתי צריך גם שני מגיני מסך לפלאפונים. כשהחזיר את האייפד המתוקן אליי הביתה, התקין את המגינים. זה היה מאוד מסובך כי המגינים השבורים היו דבוקים חזק מאוד. הוא עשה את זה כמו שצריך על הצד הטוב ביותר. אני ממליץ עליו לכל מי שירצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי אא, רמת גן.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר GPS ברכב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אדם מאוד מקצועי ועשה עבודה ממש יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה פוליטי, רמת גן.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בסמארטפון.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא עשה מחיר טוב, הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 140 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק