מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.87
מחיר 9.86
איכות 9.92
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סתיו שמש, גבעתיים.
משוב: 26/07/2020
חוות דעת:
היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל א. רמת גן.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיב טעינה באייפד אייר 2.
חוות דעת:
היה אחלה. אסף והחזיר את המכשיר, נראה שתיקן את הבעיה. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם זיק, רמת גן.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של מכשיר מסוג iphone 7.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן תגובה מהירה, מאוד נחמד ועושה רושם של בחור מקצועי, טיפל במהירות ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיל שוקורוב, בני ברק.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפד 6.
חוות דעת:
הגיע עד אליי לקחת ולהחזיר את המכשיר, לפי השעות הנוחות לי והכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק שוורץ, רמת גן.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך אייפד.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו, החליף לנו מסך לאייפד, עשה עבודה טובה במחיר ממש מצוין, הוא בחור מצוין עם שירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי ליפין, רמת גן.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלת שמע באייפון 7 כולל החלפת רכיב.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, היה ממש נחמד, השירות שלו היה באופן כללי טוב, הוא הגיע לאסוף את המכשיר לתיקון אבל התעכב וגלש מלוחות הזמנים שקבענו לביצוע העבודה, לדעתי המחיר שהוא גבה לא היה הכי זול וגם לא הכי יקר, בסך הכול הוא היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סיגל פ. רמת גן.
אשרור: 09/03/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פלאפון של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מאד אדיב, נחמד, הגיע אליי עד לבית כדי לתקן את הפלאפון וסידר לי את הנתונים כפי שביקשתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה כהן, גבעתיים.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך פתיחה של טלפון LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש עשר, היה אדיב ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ב. גבעתיים.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך ורכיב רמקול באייפון שבע.
חוות דעת:
בני היה מעולה, הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו, הוא לקח מחיר סביר לדעתי ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי גלעד, רמת גן.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך LCD לאייפד, החלפת מגיני מסך ל2 פלאפונים.
חוות דעת:
וואו! הוא היה מעולה. עשה מעל ומעבר והיה פשוט תענוג. בירר דגם, נתן לי הצעת מחיר, בירר לפני התיקון הכל וקיבל אישור לתיקון. הגיע עד אליי, לקח את האייפד. הייתי צריך גם שני מגיני מסך לפלאפונים. כשהחזיר את האייפד המתוקן אליי הביתה, התקין את המגינים. זה היה מאוד מסובך כי המגינים השבורים היו דבוקים חזק מאוד. הוא עשה את זה כמו שצריך על הצד הטוב ביותר. אני ממליץ עליו לכל מי שירצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 269 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק