מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.88
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דימה שחוב, חולון.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון GPS בגלקסי 8 +.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא נותן שירות אישי, עזר לי מעבר למה שהיה אמור לעזור. הבאתי לו בבוקר מוקדם את הטלפון לפני שעות העבודה ובאתי אליו הביתה בערב אחרי שעות העבודה לאסוף את הטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלירן יצחק, בת ים.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה במכשיר סמסונג גלאקסי נוט 4.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה ומהיר, ואני מרוצה ממה שעשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
חן ספיר, חולון.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מסוג לסמארטפון מסוג גלקסי 5J.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המסך נראה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב גינזבורג, חולון.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע בטעינה בגלקסי S6.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי. הגיע אלי הביתה בתשע בערב, לקח את הפלאפון והחזיר אותו מוכן למחרת. הוא היה ממש זול! הייתי מרוצה מכך שהוא היה סופר זמין בשבילי. הוא מאוד נחמד ומקצועי ואני ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור תרום, תל אביב.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! עזר עם סוללה חלופית עד שהגיעה החדשה למלאי. הוא איש הגון ובעל מקצוע נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ל, גבעתיים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון סמסונג J7.
חוות דעת:
הוא היה 10! הוא הפנה אותי למעבדה אחרת ותיאם איתם הכל. הם כבר חיכו לי שאגיע ותיקנו הכל כבר באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. תל אביב.
משוב: 03/08/2019
תיאור השירות:
העברת נתונים ממכשיר גלקסי מקולקל לאייפון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! סייע בהעברת הנתונים השמורים במכשיר גלקסי ששבק חיים למכשיר אייפון חדש. סבלני, קשוב, נחמד והגון מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל שוכהנדלר, תל אביב.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס זיכרון וגיבוי במכשיר סמסונג s7.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה! אני חשבתי שיש בעיה בתושבת של הפלאפון אבל אחרי שהוא עשה בדיקה ראה שמדובר בתיקון יותר פשוט ויותר זול וזה מראה על האמינות שלו. היה זמין, מהיר, הגיע עד הבית, החזיר עד הבית, הגיע אפילו לכתובת אחרת כשהחזיר ויצאתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה ישרים, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בWAZE במכשיר מסוג Galaxy S8.
חוות דעת:
הייתי ממש על סף החלפת מכשיר, הוא מאוד מקצועי, אמין, נעים והוא נותן תחושה של אדם מאוד ישר שיודע מה הוא אומר. עשיתי השוואה והמחיר לחלוטין סביר לדעתי, בא עד לבית, לקח את המכשיר והחזיר בזמן שקבענו, אני מאוד מרוצה- הוא מצוין! ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירז ל. גבעתיים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון גלקסי 9, כלל ניקוי קורוזיה והחלפת מצלמה קדמית.
חוות דעת:
מחיר, שרות, יחס ומקצועיות מדהימים!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 140 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק