מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.90
מחיר 9.85
איכות 9.93
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תומר גל, תל אביב.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מגן מסך מסיליקון לטלפון נייד מסוג GALAXY S10.
חוות דעת:
בני היה ממש אחלה,הוא בחור מאוד נחמד ומקצועי. בהתחלה הוא התקין לי מגן זכוכית שלא ישב טוב אז חזרתי אליו והוא החליף לי למגן סיליקון. מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שלוש, תל אביב.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בגלקסי 8.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא ניפגש איתי באמצע הדרך, החליף את השקע טעינה והכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן נדזבצקי, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך הרוס לסמארטפון מסוג גלקסי 7.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עבודה טובה, היה נעים ושירותי. חשוב לציין שהוא עובד מול הלקוחות בשקיפות מלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫בועז ד. תל אביב.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון גלקסי S8 שכלל ניקוי ממים.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות מצוין! הוא היה אמין, זה עלה לי מאוד זול כי הוא היה צריך רק לנקות את המכשיר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה שהרבני, תל אביב.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון וויז בטלפון גלקסי s8+.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא עמד בזמנים, נתן שרות טוב והמחיר היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור תרום, תל אביב.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! עזר עם סוללה חלופית עד שהגיעה החדשה למלאי. הוא איש הגון ובעל מקצוע נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. תל אביב.
משוב: 03/08/2019
תיאור השירות:
העברת נתונים ממכשיר גלקסי מקולקל לאייפון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! סייע בהעברת הנתונים השמורים במכשיר גלקסי ששבק חיים למכשיר אייפון חדש. סבלני, קשוב, נחמד והגון מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל שוכהנדלר, תל אביב.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס זיכרון וגיבוי במכשיר סמסונג s7.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה! אני חשבתי שיש בעיה בתושבת של הפלאפון אבל אחרי שהוא עשה בדיקה ראה שמדובר בתיקון יותר פשוט ויותר זול וזה מראה על האמינות שלו. היה זמין, מהיר, הגיע עד הבית, החזיר עד הבית, הגיע אפילו לכתובת אחרת כשהחזיר ויצאתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שם אור, תל אביב.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
בדיקה לגלקסי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, היה הוגן במחיר. עבד קשה במשך יומיים וניסה לתקן אך הבין שאין טעם. נתן לי פיתרון זמני. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי א. תל אביב.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 26/10/2018
תיאור השירות:
אבחון תקלה והחלפת סוללה בגלקסי 6.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 232 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק