מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שילה
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.74
מחיר 9.57
איכות 9.78
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר ינאי, ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא מקצועי וחרוץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביטל פתאל, ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
אספקה והחלפת מצוף במיכל הדחה מונובלוק.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, התגמש לשעה מסוימת שיכלתי להיות בבית לצורך התיקון. פתר את הבעיה בזריזות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מ. ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של צינור וברז של כיור מטבח.
חוות דעת:
שילה הגיע מיד, זיהה את הבעיה ותיקן אותה בזריזות, ביעילות ובמחיר מאד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר שלוש, ירושלים.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי. נתן פתרון זמני לסתימה ויכול להיות שנמשיך בעתיד לפתרון יותר קבוע. היה נחמד והסביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל כהן, ירושלים.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
מקסים, אין עליו! יחס אנושי ומקצועי. מגיע בזמן. הכל היה טוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור רצבי, ירושלים.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הניקוז בדירה.
חוות דעת:
שילה הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תרצה שקד, ירושלים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ביוב.
חוות דעת:
היתה בעיה של ריח רע בשירותים, שילה מצא שחסר חלק שחוסם את הריח מהביוב ובגלל שזה דגם ישן הוא לא מצא את החלק המדויק אז היה צריך לאלתר משהו. כרגע נראה שזה עובד. אמר שעדיף לנסות את זה קודם לפני שישר מחליפים את כל מערכת הביוב. חוץ מזה, פנינו אליו לגבי כמה דברים והוא הסביר לנו איך אנחנו יכולים לתקן בעצמינו כדי לחסוך לנו את העלות. הוא מאוד אדיב, הגיע בזמן והתקשר מתי שאמר שיתקשר, אם התקשרתי ידע מי אני, התרשמנו שהוא מאוד מסודר ומאורגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ד. ירושלים.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, אנושי וישר. לקח את המחיר שסיכמנו מראש שלדעתי היה סביר. ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני י. ירושלים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים של עסק.
חוות דעת:
בעיקרון הוא פתר את הבעיה אבל מבחינת ההסברים שלו הוא לא היה כל כך ברור לגבי מה בדיוק צריך לעשות. בסוף הבנו שההתקנה של השירותים לא הייתה נכונה ושצריך שיפורים. הוא פתח את הסתימה אבל לא ציין שזו בעיה מורכבת ושהיא יכולה לחזור. מכיוון שלי יש קצת ידע בנושא אני הבנתי למה הוא התכוון אבל הוא לא הסביר לבוסית מספיק ברור שצריך לעשות ממש ניתוח רציני. זה לא אשמתו והוא כן פתר את הבעיה אבל לדעתי הוא לא הסביר טוב. בסופו של דבר אחרי שחזר הבעיה נפתרה אבל עדיין צריך להיזהר עם השירותים האלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלי מיטרני, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור חיצוני בקומה שלישית בבניין באמצעות מנוף.
חוות דעת:
שילה עשה עבודה מצוינת, הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק