מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ראובן
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.81
מחיר 9.63
איכות 9.73
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכה בר-און, מודיעין.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום
חוות דעת:
הוא הפנה אותי לטכנאי אחר בשם יהודה. הוא היה ממש מעולה. אדם מקצועי, אדיב ונעים. תקלה שנמשכה אצלי המון שנים נפתרה לראשונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד חמו, מכבים-רעות.
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
תיקן מצלמות בבית.
חוות דעת:
ממליץ מאוד, הוא בחור אמין, רציני וענייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן תובל, נתניה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת האזעקה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים! הוא נתן שירות מכל הלב, באמת שאין מה לדבר הוא מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה נוי, כוכב יאיר.
אשרור: 21/04/2019
משוב: 18/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מפסק שער חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש נחמד!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יקיר קריצמן, גבעת חן.
אשרור: 15/03/2019
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
חיבור אזעקה של בית לטלפונים ניידים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. מקצועי מאוד, פתר את הבעיה במהירות והיה הוגן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז ברקאי, רמת גן.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת אבטחה בבניין משותף הכולל DVR ו3 מצלמות היקפיות.
חוות דעת:
השירות היה מצויין, בן אדם אדיב, מקצועי מאוד, נעים לקבל ממנו שירות והמחיר היה מצויין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן עצמון, שדה ורבורג.
אשרור: 30/11/2018
משוב: 26/10/2018
תיאור השירות:
עבודה בתחום המצלמות והאזעקות.
חוות דעת:
הוא מעולה. הוא הגיע מעבר לשעות העבודה, הגיע בדיוק בזמן שאמר ובנוסף, העבודה בוצעה בצורה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל לפיד, ראש העין.
משוב: 02/11/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא באמת מאוד אמין, הגיע אליי בשתי פעימות- פעם אחת הגיע ולא סיים, כי היה חסר חלק. בפעם השנייה הוא הגיע מהר מאוד כדי לסיים (תיאם ביוזמתו) ועשה עבודה כמו שצריך, מעל ומעבר. הוא איש מקסים, נעים הליכות ואני מאוד מאוד מרוצה. עשה עבודה מצוינת ופתר לי בעיה שהייתה קיימת הרבה מאוד זמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי צ. פתח תקווה.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת אזעקה ביתית חדשה.
חוות דעת:
שירות ללא דופי. הוא הגיע במועד שנקבע, אבחן ישר את הבעיה וגבה סכום הוגן מאוד. היו לי שאלות על המערכת והוא הסביר והיה סבלני מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי אדלר, רעננה.
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד. הוא הגיע בזמן והצליח לתקן את האינטרקום. שאלתי אם יוכל לנסות לתקן את המצלמות אבטחה והוא ניסה אבל לא הצליח.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק