מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.92
מחיר 8.92
איכות 9.58
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיגל פלד, רעננה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת מחוץ לבית שכלל החלפת חלק בצנרת וידית.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מאוד חביב, עשה את העבדה מהר ויעיל, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיו לאור, כפר סבא.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע מאוד מהר, היחס גם היה מעולה אבל ציפיתי לקצת יותר הוגנות במחיר ואמינות בגלל שזה לקח ממש כמה דקות.
איכות
6
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
שרון פורת, רעננה.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז דולף בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אמין, זמין ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה ארד, גבעתיים.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
מבחינה אישית הוא היה מאוד נעים, משתף פעולה, מנומס ומנסה לעזור בכל דרך. גם מבחינה מקצועית התרשמתי ממנו לטובה ומה שהוא עשה בינתיים עובד יפה, אז אני נותנת לו ציון גבוה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה ר. הרצליה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ותיקון צנרת.
חוות דעת:
אייל היה מצוין, הייתי מרוצה מזה שסיים את העבודה מהר, הייתה תקלה קטנה והוא חזר תוך חצי שעה ותיקן, נתן יחס טוב ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן צאן, רמת השרון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא ממש על הכיפאק, דייק בזמנים, עשה עבודה טובה וגם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי נ. תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
היה אצלינו פעמיים, הוא מאוד מקצועי, עשה מעל ומעבר למצוא לנו חלקים חלופיים כדי להוזיל עלויות. שעה אצלו זו שעה שעה ומגיע מתי שאומר. הוא מאוד נחמד ונעים לעבוד מולו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה שוסטר, רמת השרון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות בית ובעיות רטיבות בדירה פרטית.
חוות דעת:
קיבלתי עליו המלצות מאחרים. הוא בן אדם מדהים, אדיב, חברותי, נחמד והכי חשוב פעל באמינות והגינות. הוא ניסה לעזור לי וללמד אותי גם דרך הטלפון איך להתמודד עם הבעיה עוד לפני שהגיע וליווה אותי בתהליך מול תאגיד המים. בנוסף, הוא הסביר ורשם את כל הפירוט כמו שביקשתי כדי שאוכל להעביר לעירייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורי בואנו, הרצליה.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בחצר, פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא ממש מעולה! מקצוען לעילא ולעילא. מאתר את התקלות במהירות ופותר אותן, לא מתעכב בעבודה שלו, מגיע תמיד בזמן ואני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם מלצמן, תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה עקב פיצוץ צינור בחצר.
חוות דעת:
אייל עובד אצלי למעלה מ20 שנה. הוא בעל מקצוע שנותן שרות טוב, מאבחן את בעיה והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק