מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.68
מחיר 9.77
איכות 9.63
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלית וייס, הוד השרון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד יעיל, הגיע באותו יום עם צוות עובדים והם היו ממש מצוינים. הם דאגו לא ללכלך ולא בזבזו זמן. לדעתי המחיר הגון ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן שחר, הוד השרון.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמלי.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני כ. כפר סבא.
אשרור: 13/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי ישן בחדר שינה והתקנת מזגן עילי אלקטרה במקומו.
חוות דעת:
החלפת המזגן התבצעה במקצועיות גבוהה תוך כדי הקפדה על נקיון וסדר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר ברזילי, רעננה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עשה עבודה ממש טובה ואנחנו מבסוטים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ישראל, רעננה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פיילוט.
חוות דעת:
העבודה הסתיימה לשביעות רצון שני צדדים. הוא עבד מאוד נקי ופינה אחריו את הקופסאות למרות שלא קניתי אצל את המזגן. הוא בא עם פועל שעשה את העבודה סבבה והוא לא התעקש על כלום, היה מאוד שירותי ונחמד. אני ממליצה עליו לכל החברים שלי. גם המחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו כ. מתן.
אשרור: 12/05/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים בעלי 2.5 ו- 1.25 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, היה נעים, עשה מעל ומעבר למה שהיה צריך לעשות, היה מאוד מקצועי, פתר בעיות בצורה מאוד טובה במהלך העבודה ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר יזרעאלי, מתן.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
הסרה והתקנת מזגן עילי של חברת תדיראן 3.2 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מעולה! האיש הזה צדיק! הוא היה מאוד מדויק, עשה מעל ומעבר והייתי מבסוט מעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל שבצ'נקו, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מזגן עילי 2 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מגיע לו עשר מתוך עשר, הוא הגיע בדיוק בזמן והוא גם בן אדם וגם מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אמסלם, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עיליים מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, הם עבדו במקצועיות ובאו בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס בורונין, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עיליים של חברת הייר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא אחלה בחור ועשה עבודה טובה. הוא עמד בזמנים ואני ממש מבסוט עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק