מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.66
איכות 9.76
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל דיגו, נתניה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת פאזה והתקנה של שקע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. גם השירות וגם הזמנים. נוסף על כך הוא הגיע די מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
בוריס ק. תל מונד.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנה של שקע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ענבר, נתניה.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא עבד מעולה! מאוד מקצוען, הייתה בעיה מיוחדת עם הגישה לנקודה, פתר יפה ועם פיתרון יצירתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירינה ש. נתניה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
המצב בשטח היה לא פשוט ומאיר היה מאוד יצירתי בכדי שיוכל לבצע את העבודה. הוא רצה להחליף את הכבל שרצינו אבל המצב היה בלתי אפשרי והוא עשה את המקסימום שיכל לעשות. הוא היה צריך להגיע עם עוד עובד אבל לבסוף הגיע לבד וזה גרם לכך שלקח לו יותר זמן, אבל הוא נשאר אצלנו עד שסיים את העבודה וזה היה כבר בשעות מאוחרות. אני יכול רק לשבח אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה שרון, הרצליה.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של שקעי חשמל חדשים, הורדת מאוורר תקרה והתקנתו מחדש והעברת חשמל למנוע של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בא על חשבון הזמן שלו, קבענו ליום אחד ובסוף יצא 3 ימי עבודה בחור מאוד אכפתי, יסודי מקצועי ויודע מה הוא עושה. מאוד ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזי שרוני, נתניה.
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורים, העברת חוטים בתוך הקיר מבלי שיראו כלפי חוץ, התקנת שקעים בחדרי שינה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה, העבודה מקצועית וגם נקייה. הוא עובד ביעילות, המחירים נורמטיביים בהשוואה לאחרים, הוא נעים ומקצועי. התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
תיקוני חשמל במדרגות, התקנת שקעים, גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא נחמד ועושה עבודות טובות עומד בזמנים, סה"כ מרוצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל הרלינג, קדימה-צורן.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
עבודת חשמל בגינה.
חוות דעת:
מקצועי רציני ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לב רן, פרדסיה.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
סדור גוף תאורה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר בסך הכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן מנו, קדימה-צורן.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
העברת קו חשמל עבור תאורת חוץ בבית פרטי.
חוות דעת:
שירות בסדר. עשה עבודה טובה אבל רק הרגשתי שהשאיר קצת מבולגן בסוף. הגיע בזמן והיה מאוד נחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק