מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.82
מחיר 9.62
איכות 9.72
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 92 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אמיר י. רמת השרון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
העברת קו חשמל מהטיימר בבית לדוד החשמל על הגג + החלפת טיימר.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע תוך זמן קצר מהזמן שפניתי אליו. הגיע לתת הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידי לתשלום או לשכור את שרותיו. העבודה הייתה עבודה מורכבת שחשמלאים לא אוהבים לעשות, למרות זאת מאיר לקח את העבודה על עצמו. בעבודה מורכבת כזו, יש לסכם מראש עם מאיר את פרטי העבודה והחומרים ולהקפיד שיביא אותם ולבצע ביקורת של איכות העבודה בשורה התחתונה, העבודה המורכבת בוצעה באיכות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שני טופר, הרצליה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר לדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. נתן שירות מצוין ובינתיים אין לי שום תלונה. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון לב רן, הרצליה.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד שמש.
חוות דעת:
מאיר הוא פשוט מדהים! הוא בא בשישי לפניי כניסת השבת וסידר לי את התקלה על הצד הטוב ביותר. והמחיר היה הוגן לגמרי מבחינתי. אני מבחינתי הרווחתי חשמלאי לכל בעיה שתהיה לי מהיום והלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה מעין, הרצליה.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה ממש מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו ס. רמת השרון.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים שהגיעה לארון חשמל.
חוות דעת:
היה מאה אחוז, הגיע ביום שבת, טיפל בבעיה וגבה מחיר הגון. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד צ. הרצליה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון לדוד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן לי שירות מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נועה שי, הרצליה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
תיקונים והתקנות של גופי תאורה וגופי חימום.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! היה זמין והגיע עוד באותו היום שדיברנו, אפילו בשעה מאוחרת ולמרות זאת היה סבלני, רגוע ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק חגג, הרצליה.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון כבל של דוד.
חוות דעת:
הוא בסדר מבחינה מקצועית. מבחינת המחיר הוא היה קצת יקר לטעמי, אבל לא בצורה מוגזמת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דרור גונן, הרצליה.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי ומפסק פחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה והייתי מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורנה שרון, הרצליה.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של שקעי חשמל חדשים, הורדת מאוורר תקרה והתקנתו מחדש והעברת חשמל למנוע של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בא על חשבון הזמן שלו, קבענו ליום אחד ובסוף יצא 3 ימי עבודה בחור מאוד אכפתי, יסודי מקצועי ויודע מה הוא עושה. מאוד ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק