מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.66
מחיר 9.63
איכות 9.70
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלברט אסקין, רעננה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום בדוד שקיצר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברק גונן, רעננה.
משוב: 09/02/2020
חוות דעת:
שירות מעולה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל הרשקו, רעננה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תקין תקלה בחשמל חדר המדרגות בבניין.
חוות דעת:
הוא הגיע תיקן את התקלה, הייתי מרוצה ואפשר לסמוך עליו, לדעתי המחיר היה גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף שדה, רעננה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה במיוחד מהאמינות שלו, ביצעתי השוואת מחירים של המוצר שהוא היה צריך להחליף ובאמת ראיתי שהוא לא הוסיף לא בעלות המוצר ולא בעלות העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים י. הוד השרון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הוא הגיע איתר את הבעיה ופתר אותה ממש בכמה דקות, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ח. רעננה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
ביקור ויעוץ לגבי בעיית חשמל.
חוות דעת:
מבחינת אמינות ומקצועיות הוא נראה ממש אחלה, ישר עלה על הבעיה וידע לאן לשייך את העניין. אני חושבת שהוא יכל לחסוך לי את העלות אם היה מבקש לתאר את הבעיה בטלפון משום שאיך שהוא הגיע ותיארתי לו בכמה שניות במה מדובר ידע להגיד לי שמדובר בעניין של מזגן ולא יוכל לטפל בזה. מבחינת הזמנים התעכב בהגעה אבל מההיבט האישי לא הייתה איתו שום בעיה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר רוננין, כפר סבא.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין. הגיע אלינו מיד בעקבות תקלה בשבת בערב וממש הציל אותנו כי היינו בלי חשמל. רק מילים טובות עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ג, הוד השרון.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מנורה שנפלה במרפסת וגרמה לקצר.
חוות דעת:
היה לילה והחשמל נפל ומה שניסינו לא הצליח. תחילה עזר לי טלפונית, הדריך אותי מה לעשות ואז סיכמנו שיגיע לתקן. הוא הגיע בזמן ועשה מה שצריך ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל יניב, כפר סבא.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
התקנת תנור אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא הגיע בזמן והחליף את המפסק כי טען שזה שבור אבל אחרי שהוא הלך ראיתי שזה לא טוב ובקשתי ממנו לחזור ולסדר את זה אבל אמר שיחזור אם יש לנו עוד תיקונים לעשות. בסופו של דבר הוא יצר איתי קשר, אומנם לא מצאנו את המפסק הספציפי אבל הוא השקיע ועשה את כל המאמץ האפשרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי רוה, כפר סבא.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שקעים בכל הבית.
חוות דעת:
לאחר חצי שנה הסתבר שאחד השקעים חובר באופן לא נכון, דבר הגרם לקצר חשמלי בכל הבית.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 193 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק