מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.62
מחיר 9.35
איכות 9.73
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פנחס שינדלר, גבעתיים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של בניין, כולל שירותי ביובית.
חוות דעת:
לדרור לא היתה ביובית והוא הפנה אותי לציון, שהיה פנטסטי! הוא בא מהר, היה נחמד, אמין, זול, הסביר הכל, צילם לי ופשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי א. רמלה.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
איתור סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה עשר! מבחינתי היה מושלם ממש! התקשרתי אליו בשעה לא סטנדרטית, היה גמיש, הגיע, מצא את הבעיה, בסוף פתרנו את הבעיה לבד אבל הוא איבחן אותה, מאוד שירותי, הסביר בסבלנות ולא יצא לי להיפגש עם הרבה בעלי מקצוע כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר לוין, רמלה.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע, בדק ונתן ייעוץ כיצד לטפל בבעיה. הרגיע אותי והיה ממש אדיב ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה סול, רמלה.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
עשר מתוך עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב חיים, לוד.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז ראשי.
חוות דעת:
הוא מצוין, זמין ואמין. המחיר גם היה טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינור בראנץ, קרית מלאכי.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ביוב.
חוות דעת:
דרור היה מעולה והגיע אליי ממש מהר ובאמצע הלילה! הוא היה מצוין, מאוד מקצועי, נחמד ואדיב. הדבר היחיד שאציין הוא שהוא לא ניקה בסוף העבודה, אבל חוץ מזה הוא באמת עשה את העבודה בסופר מקצועיות וביקש מחיר טוב בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה ברבויי, ראשון לציון.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
העברת קו ניקוז מבריכת ביוב אחת לבריכה אחרת בחצר.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה מצוין, הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב נירפז, קרית אונו.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי שוחות ביוב בבניין.
חוות דעת:
דרור לא יכל להגיע כי הוא היה באמצע פרויקט אז הוא הפנה אותי למישהו אחר שהיה בסדר גמור, מאוד מקצועי, אדיב והוגן. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתקשר לפני. הוא הסביר שיש סבירות שהתקלה ברמה אחרת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוליה קרביץ, אשדוד.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
אספקה של סט ניפלים לאסלה והתקנת אסלה תלויה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא הגיע בזמן, גבה מחיר טוב, עשה אחלה של עבודה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר בן אברהם, ראשון לציון.
אשרור: 24/04/2019
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
איטום לרצפת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא מקצועי, אבחן נכון את הבעיה וטיפל בה כמו שצריך, למרות שזה לקח יותר זמן מהצפוי. גם העלות היתה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק