מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.62
מחיר 9.35
איכות 9.73
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נמרוד סדן, תל אביב.
אשרור: 23/01/2019
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא מקצועי, אדיב, חרוץ ומוכן לעשות דברים מעל ומעבר. לא היה זרם והוא מאוד השתדל והחליף קודם כל ברז בעייתי וטיפל בצנרת בעייתית ישנה. אחר כך הוא ניסה לשפר זרימה בכל מקום ואיפה שאפשר החליף צינור. הוא עלה לגג והיה חרוץ ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל טקו, תל אביב.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
התקנת משאבה להגברת לחץ מים והתקנה של נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא בא בזמן והיה זמין. איך שהמשאבה הגיעה הוא תיאם איתנו ובא להתקין אותה. הוא ממש ממש הגון מבחינת המחיר ונוח מבחינת התשלום. זה אינסטלטור שאני לוקח איתי הלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גון חלמיש, תל אביב.
משוב: 23/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא הגיע ביום שישי בערב והיה מצוין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הדס ה. תל אביב.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
היה נהדר! עבד בצורה יסודית והכי חשוב אמינה. למרות שהיינו מאמינים לכל דבר הוא בחר לומר את האמת לקח עלות סבירה של בדיקה וזהו. נקרא לו בעתיד בטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע מיכל יצחק, תל אביב.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת ראשית מהשעון מעבר והתחברות לקו של חדר שירותים ועד לכניסה לחדר אמבטיה, חציבה בקיר חדר שירותים וברצפה, החלפת 35 מרצפות וקרמיקות וסגירת קיר.
חוות דעת:
דרור מהמם ברמות. הוא בא מהר בשבת והיה ממש ממש טוב. תוך כדי שעבד הוא גילה עוד פיצוצים בצנרת והחליף אריחים. אין לי משהו רע אחד להגיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ישראלי, תל אביב.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מצויין. הגיע בזמן, תיקן את התקלה והכל היה בסדר גמור
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נטלי קרנוס, מודיעין.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של סתימה מורכבת אשר כלל קידוח ברצפה והוצאת תעלת ניקוז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין. איתר את התקלה במהירות, עשה עבודה יסודית, מדויקת ומאוד מקצועית. וגם ניקה אחריו. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל טונגי, קרית עקרון.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת מרזבים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! היה נחמד והגיע בזמן. הוא בחור מקסים, עשה את עבודה כמו שצריך. בסדר גמור!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינור בראנץ, קרית מלאכי.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ביוב.
חוות דעת:
דרור היה מעולה והגיע אליי ממש מהר ובאמצע הלילה! הוא היה מצוין, מאוד מקצועי, נחמד ואדיב. הדבר היחיד שאציין הוא שהוא לא ניקה בסוף העבודה, אבל חוץ מזה הוא באמת עשה את העבודה בסופר מקצועיות וביקש מחיר טוב בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה ברבויי, ראשון לציון.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
העברת קו ניקוז מבריכת ביוב אחת לבריכה אחרת בחצר.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה מצוין, הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק