מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.69
מחיר 9.52
איכות 9.64
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיקי אפשטיין, רמת גן.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בקיר כולל סגירה.
חוות דעת:
הוא עשר בכל הפרמטרים, עשה עבודה טובה ומדויקת, עמד בזמנים שקבענו והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מרדכי פורת, רמת גן.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
יוסף היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מזה שהגיע, טיפל בתקלה, הוא הסביר לי בדיוק מה הבעיה ומאוד עזר לנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי שופרוני, רמת גן.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הוא איחר מעט אך נתן יחס טוב, היה מקצועי והכל עובד טוב מאז. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי סלע, מודיעין.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הכל היה פיקס! הוא ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הייא אבו קישק, לוד.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת ראשית בבניין משרדים כולל חפירה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא היה ממש אדיב, הגיע בזמן, היה ממש סבלני בעניין התשלום. סבלני ואנושי, יחס חם, עשה את העבודה תוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר גנור, מודיעין.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש, כולל החלפת פורק לחץ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה גנין, מודיעין.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון של נזילה, החלפת ניאגרה ושניי ברזים.
חוות דעת:
בעל מקצוע מאוד אמין ונחמד. הוא הציג בפני את האופציות והתרשמתי ממנו לטובה! הוא הגיע מתי שביקשנו ועמד בזמנים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל מימון, רחובות.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה ממש טוב, שלחנו לו צילומים של התקלה, הוא התייעץ איתנו איזה ניאגרה לקנות, התחשב מבחינה כלכלית והגיע בזמן לביצוע העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור דמרי, חולון.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא ממש מקסים, יום למחרת כבר הגיע והיה זמין מאוד. המחיר היה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאירה פריימן, קיסריה.
משוב: 10/01/2020
חוות דעת:
הזמנתי את יוסף פעמיים, הפעם השניה הייתה ביום שישי אחה"צ, הוא הבטיח ליצור קשר במוצ"ש, הבטיח וקיים. הגיע ביום ראשון תיקן את התקלה וביקש מחיר סביר לגמרי. הוא היה זמין והגיע מהר, תענוג כשיש בעל מקצוע כזה. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק