מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.75
מחיר 9.50
איכות 9.55
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ששון שמש, רמלה.
משוב: 13/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדירה פרטית כולל תיקוני צבע
חוות דעת:
הגעתי אליו דרך הביטוח שזה תהליך שיכול לקחת הרבה מאוד זמן, אבל הוא לא כמו אחרים ולמזלי הכל נגמר עוד באותו היום וישר חזר אלי לקבוע תחילת עבודה. הוא הגיע כדי לתקן פיצוץ בצנרת, מיד איתר את המיקום המדויק של הפיצוץ- שהיה בצינור שיורד מהקומה השנייה לקומה הראשונה, טיפל ביסודיות ועשה גם תיקון צבע. בא לעבוד מספר פעמים ותוך חודש סיים הכל, עשה עבודה מדויקת. להיתקע עם בעיה של מים זה אסון, אבל הוא היה באמת בסדר גמור. המחיר היה מול חברת הביטוח אז אני לא יודע איך לדרג.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארנון יונתן, לוד.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
יוסף מדהים, אין דברים כאלה, אחלה בחור שבעולם. בעל מקצוע טוב והמחיר נוח. איתר לי את התקלה במהירות וחלקים שהיו חסרים רץ לקנות. פשוט אלוף!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן מלוא, רמלה.
משוב: 27/04/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
אין דברים כאלה. קיבלתי המלצה עליו, ואכן בן אדם מקסים. הרבה פעמים הגיע אלי אינסטלטורים שניסו לעקוץ אותי, או היו לא מקצועיים, אבל הוא- נתן מחיר טוב, עבד כמו שצריך, שירות שאין בכלל מה לדבר, אין מילים. שירות מדהים חבל על הזמן. עבודה טובה, אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן גבאי, רמלה.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ
חוות דעת:
הוא היה זריז, הגיע אלי ממש כמה דקות אחרי שהתקשרתי אליו. עשה עבודה מאד יפה, אני מרוצה ממנו. המחיר היה בהתאם וממש סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן לאל, מזכרת בתיה.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור מים חציוני.
חוות דעת:
היחס והמקצועיות שלו היו בציון 10 מבחינתי. הוא אדיב ונחמד, העבודה שביצע הייתה טובה ואך המחיר שגבה היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלה גנין, מודיעין.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון של נזילה, החלפת ניאגרה ושניי ברזים.
חוות דעת:
בעל מקצוע מאוד אמין ונחמד. הוא הציג בפני את האופציות והתרשמתי ממנו לטובה! הוא הגיע מתי שביקשנו ועמד בזמנים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורי ספקטור, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קו מנותק של צינור ביוב מחוץ לבניין.
חוות דעת:
יוסף היה אחלה, עשה את העבודה טוב, היה הוגן, הגון ושיתף פעולה. הסביר על הכל, הגיע בזמן, גבה סכום סביר והוגן לדעתי והתנהל בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן קפל, מודיעין.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלת ברז בבית.
חוות דעת:
יוסף היה מאוד מקצועי ומאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן לולו, מודיעין.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
מעולה, היה בסדר גמור. הגיע בזמן, התקשר ואפילו חיכה לראות שהברז עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה יששכר, שוהם.
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק