מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.68
מחיר 9.69
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הראל אלברגר, גבעתיים.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך ושקע טעינה במכשיר סמסונג s8.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועשה עבודה ממש טובה, הגיע בזמן, עבד מהר והיה ממש גבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברוך אינגברג, גבעתיים.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לגלקסי.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יערה מימון, תל אביב.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך במכשיר סמסונג s 8 .
חוות דעת:
היה מקצועי, נתן יחס אישי, היה ממש מקסים ותיקן ממש מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר נאור, תל אביב.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר גלקסי S7.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, בחור מקסים ביצע את העבודה במהירות, אך קצת יקר לטעמי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור קימבל, חולון.
משוב: 23/02/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכשיר מסוג סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, אבל המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ל. ד. פתח תקווה.
אשרור: 21/01/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
תיקון 3 מכשירים. החלפת מסך בסמסונג J7, החלפת אוזנייה באייפון 5S ותיקון GPS בסמסונג גלקסי S4.
חוות דעת:
לירון הוא בחור צעיר, נחמד, ישר והגון. מקצועי ושירותי מאוד. מכשיר אחד הוא תיקן לי בחינם לגמרי. במקומות אחרים רצו לא מעט כסף על המכשיר הזה עוד לפני שבדקו אותו. לירון פירק את המכשיר, בדק שאין בעיות פיזיות, הרכיב אותו מחדש והGPS שלא עבד כשנה החל לפעול. למרות שהוא נתן לי פתרון במכשיר הזה אחרי הרבה מאוד סבל שעברתי בלי GPS עובד, הוא לא לקח על זה תשלום. לגבי שני המכשירים הנוספים: הוא בהחלט תיקן אותם לשביעות רצוני המלאה. אני ממליץ בחום על לירון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ג. רמת גן.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מכשיר שיאומי 4 ורכישת מכשיר חדש מסוג שיומי 6.
חוות דעת:
הגעתי אליו כדי לתקן מכשיר מסוג שיאומי, עשה מאמצים רבים לתקן אותו, הזמין לי חלק ממקום אחר וראה שמתעכבים עם ההזמנה שלו אז הלך להביא אותו בעצמו. בסופו של דבר הבנתי שלא משתלם לי לתקן אז החלטתי לרכוש מכשיר חדש. יאמר לזכותו שהציע לי מספר מכשירים ודווקא המליץ לי על אחד מהם שלא היה הכי יקר. אמר שלטעמו יש בו את כל מה שאני צריכה, הערכתי את זה, הוא היה אמין ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסה גלר, רמת גן.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה באייפון X6 ורכישת מגן מסך.
חוות דעת:
שירות בסדר. הגעתי אליו והוא קיבל אותי בזמן. את התיקון עצמו עשה טוב, הוא פתר לי את הבעיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חנן דמבוריץ, גבעתיים.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במחשיר אייפון 6s.
חוות דעת:
שירות נהדר רק המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כ. רמת גן.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
החלפת אנטנה באייפון 6.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק. בדקתי והוא היה אפילו מתחת למחיר הממוצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק