מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.68
מחיר 9.69
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אליסה גלר, רמת גן.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה באייפון X6 ורכישת מגן מסך.
חוות דעת:
שירות בסדר. הגעתי אליו והוא קיבל אותי בזמן. את התיקון עצמו עשה טוב, הוא פתר לי את הבעיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
חנן דמבוריץ, גבעתיים.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במחשיר אייפון 6s.
חוות דעת:
שירות נהדר רק המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כ. רמת גן.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
החלפת אנטנה באייפון 6.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק. בדקתי והוא היה אפילו מתחת למחיר הממוצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון כהן, רמת גן.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר גינת, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 02/03/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר מסוג אייפון 7.
חוות דעת:
החליף שלושה מסכים עד שזה הסתדר, לא חייב אותי על המסכים שלא עבדו. יצא תותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון שוב, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון אייפון.
חוות דעת:
החזיק אצלו 24 שעות ובקושי תיקן שליש מהתקלות. האמת, קצת התאכזבתי.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
2
יחס
6
6
כללי
גירסאות
נתי שטולברג, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה והחלפת זכוכית באייפון.
חוות דעת:
היה מצוין! השירות שלו היה טוב והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר וינברג, ירושלים.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפון 6s.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, סבלני מאוד, נחמד ואדיב. אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה אנגלנדר, תל אביב.
אשרור: 30/01/2019
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת מגן מסך למכשיר אייפון 7.
חוות דעת:
היה מושלם!! הוא היה מעולה, עזר לי מאוד, היה הכי כנה איתי בעולם לגבי המכשיר שלי. היה זמין ולא עשה בעיות- היה מדהים. מגיע לו את כל הציונים הכי טובים שאפשר לתת. בסוף לאחר בדיקה הוא נתן לי מדבקה למסך, אבל שאלתי במקור לגבי בעיה במכשיר והוא עזר לי עם הרבה סבלנות והיה מאוד מאוד אמין. אמר שהוא יכול לתקן, אבל שהתקלה תחזור עוד חודשיים, אז חבל להוציא על זה כסף. היה הכי מקסים שיש, בחור מהמם. בהמשך חזרתי ללירון שוב עם תקלה במכשיר חדש - הוא הפך את העולם כדי לעזור לי, בכל פרט, תמיד היה זמין, הביא לי מכשיר חלופי משלו (!!!) כשממש ממש ממש לא היה צריך - נטו לעזור, נטו לטובת הלקוח, לא נרגע עד שלא הייתי מרוצה במאה אחוזים. גם מבחינת המחירים אין לו תחרות. אין מילים - מעבדה מספר אחת ולא סתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מולה, תל אביב.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפון 7.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק