מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.67
מחיר 9.67
איכות 9.76
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניר נאור, תל אביב.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר גלקסי S7.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, בחור מקסים ביצע את העבודה במהירות, אך קצת יקר לטעמי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הראל אלברגר, גבעתיים.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך ושקע טעינה במכשיר סמסונג s8.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועשה עבודה ממש טובה, הגיע בזמן, עבד מהר והיה ממש גבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך אינגברג, גבעתיים.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לגלקסי.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ויקטור קימבל, חולון.
משוב: 23/02/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכשיר מסוג סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, אבל המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ל. ד. פתח תקווה.
אשרור: 21/01/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
תיקון 3 מכשירים. החלפת מסך בסמסונג J7, החלפת אוזנייה באייפון 5S ותיקון GPS בסמסונג גלקסי S4.
חוות דעת:
לירון הוא בחור צעיר, נחמד, ישר והגון. מקצועי ושירותי מאוד. מכשיר אחד הוא תיקן לי בחינם לגמרי. במקומות אחרים רצו לא מעט כסף על המכשיר הזה עוד לפני שבדקו אותו. לירון פירק את המכשיר, בדק שאין בעיות פיזיות, הרכיב אותו מחדש והGPS שלא עבד כשנה החל לפעול. למרות שהוא נתן לי פתרון במכשיר הזה אחרי הרבה מאוד סבל שעברתי בלי GPS עובד, הוא לא לקח על זה תשלום. לגבי שני המכשירים הנוספים: הוא בהחלט תיקן אותם לשביעות רצוני המלאה. אני ממליץ בחום על לירון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון שוב, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון אייפון.
חוות דעת:
החזיק אצלו 24 שעות ובקושי תיקן שליש מהתקלות. האמת, קצת התאכזבתי.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
2
יחס
6
6
כללי
גירסאות
נתי שטולברג, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה והחלפת זכוכית באייפון.
חוות דעת:
היה מצוין! השירות שלו היה טוב והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עתליה אלון, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מצלמה במכשיר גלאקסי s8.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה אנגלנדר, תל אביב.
אשרור: 30/01/2019
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת מגן מסך למכשיר אייפון 7.
חוות דעת:
היה מושלם!! הוא היה מעולה, עזר לי מאוד, היה הכי כנה איתי בעולם לגבי המכשיר שלי. היה זמין ולא עשה בעיות- היה מדהים. מגיע לו את כל הציונים הכי טובים שאפשר לתת. בסוף לאחר בדיקה הוא נתן לי מדבקה למסך, אבל שאלתי במקור לגבי בעיה במכשיר והוא עזר לי עם הרבה סבלנות והיה מאוד מאוד אמין. אמר שהוא יכול לתקן, אבל שהתקלה תחזור עוד חודשיים, אז חבל להוציא על זה כסף. היה הכי מקסים שיש, בחור מהמם. בהמשך חזרתי ללירון שוב עם תקלה במכשיר חדש - הוא הפך את העולם כדי לעזור לי, בכל פרט, תמיד היה זמין, הביא לי מכשיר חלופי משלו (!!!) כשממש ממש ממש לא היה צריך - נטו לעזור, נטו לטובת הלקוח, לא נרגע עד שלא הייתי מרוצה במאה אחוזים. גם מבחינת המחירים אין לו תחרות. אין מילים - מעבדה מספר אחת ולא סתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מולה, תל אביב.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפון 7.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק