מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.93
מחיר 9.46
איכות 9.85
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 27 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלירן כתריאל, רעננה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת סליל לפיזור חימום במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בחור טוב, סבלני, עבד בתנאים לא קלים-גשם חזק ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיר לובין, נווה ירק.
משוב: 25/12/2019
חוות דעת:
הגיע, בדק את המזגנים ותיקן את התקלות הקטנות, לא מעבר. לא מכר סיפורים, זמין קצר וקולע. התשלום עבור הזמן והטיפול יותר מהוגן. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ג. רמת גן.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פירוק והרכבת עינית למזגן אלקטרה.
חוות דעת:
יסודי וסבלני, נהג במזגן בעדינות בשל היותו ישן. אבחן בעיות מן הקל לכבד על מנת לאתר את מוקד הבעיה. הביא חלף רלוונטי ובזמן המובטח, התאים עצמו לזמנים שלי, בהשוואה לממוצע במידרג המחיר היה מעט גבוה ולכן לא קיבל 10 אך בהחלט מומלץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורן חממה, ראש העין.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שלט למזגן.
חוות דעת:
אמין ומקצועי מאוד, נחמד ואדיב, הוא הגיע בזמן, אני באמת מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ב. קרית אונו.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של 2 מזגני אלקטרה שכללה פירוק והרכבה של המזגנים הישנים.
חוות דעת:
ליאור היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה, באחריות ואכפתיות. אני ממש מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אופיר, פתח תקווה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מזגן.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, היה אדיב, שירותי, מקצועי והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן אוחיון, פתח תקווה.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
הזזת מיקום יחידה פנימית של מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
הוא מאוד סימפתי, מקצועי וענייני. עומד בזמנים. אחלה בחור, באמת מומלץ!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אינס סלמין, פתח תקווה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקסים והוא הגיע ממש מהר כי הייתי צריכה טיפול מעכשיו לעכשיו, הוא נתן תחושה שהוא היה ממש אמין ומדויק, אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין סומך, פתח תקווה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שלט של מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מעולה, מקצועי ושירותי מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה עדן, רמת גן.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה למזגן עילי בבית.
חוות דעת:
ליאור היה מצוין, מאוד זמין ושירותי, המחיר טוב מאוד ואני מרוצה ממנו. הוא עשה בדיקה למזגן שלנו והבנו שאי אפשר לתקן. נתן לי הצעות טובות למזגנים חדשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 27 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק