מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.28
מחיר 9.59
איכות 9.78
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון פישר, ירושלים.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
מגיע לו את הציון הכי גבוה! הגיע לבדוק את מכונת הכביסה, אמר שצריך להחליף אותה אבל עשה תיקון זמני שהיא תעבוד עד שאקנה חדשה, הוא היה ממש אחלה, אמין, המחיר בסדר לדעתי, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתן א. ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! פירק את המכונה, שימן וניקה מכלולים נוספים שלא קשורים. מבחינת מחיר- הוגן מאוד להחלפת רצועה, בפועל קיבלנו מכונה כמו חדשה. מומלץ, זה הטכנאי שאתם רוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי אלטלט, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון משאבת מים ותוף במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא נתן שירות טוב, הסביר מה הוא עושה והיה הוגן המחיר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי כהן, ירושלים.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקרר הפסיק לעבוד.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ואמר לי לנתק את המקרר ולהחזיר אחרי 24 שעות היה מאוד נחמד, מקצועי, אדיב, למרות שהיה עם הילדים ענה לי ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ל. ירושלים.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומייבש.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהל זעפרני, ירושלים.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אדיב ומקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בצלאל הלר, ירושלים.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ביצע עבודה מעולה וחסך לנו הרבה כסף! הטכנאי של החברה אמר שהתקלקל הכרטיס, כשהוא הגיע אלינו הוא לא התעצל, פירק את המייבש ואיתר את התקלה שעל תיקונה שילמנו פחות מרבע ממה שדרשה החברה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה אבירן, ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק שמשמש לסגירת הדלת במכונת כביסה.
חוות דעת:
קנה עבורי חלק חדש והחליפו, הבחור נעים הליכות ומנומס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל פיקאר, ירושלים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה למכונת ייבוש של חברת זנוטי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, נתן טיפול טוב, המחיר סביר, עשה עבודה מועילה ונקייה והייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום זלצברג, ירושלים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת Galanz.
חוות דעת:
בגדול היה מעולה. מצא את התקלה מהר ולקח מחיר סביר. היה ישר ואמר שלא כדאי לתקן את המייבש כי זה יעלה יותר ממכשיר חדש.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק