מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.31
מחיר 9.61
איכות 9.78
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נטע אלגבסי, ירושלים.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר.
חוות דעת:
שירות מעולה! מבחינת זמנים היה בסדר גמור. היה מאוד אדיב ומאוד מקצועי. נכון לעכשיו המקרר עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רבקה בן ארי, ירושלים.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה הכולל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים לאחר שבפעם הראשונה הוא החליף את המאוורר והמקרר שוב התקלקל. הוא נתן שירות ויחס מעולים ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ורד שימל, ירושלים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה לגבי תיקון מקרר.
חוות דעת:
מעולה, קודם כל הוא מאוד מקצועי נחמד ואמין ונותן הסבר. השירות היה ממש טוב. הוא לא הצליח לתקן את הבעיה אבל שלא באשמתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי שביט, ירושלים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז והחלפת טיימר הפשרה במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד. הוא אמנם איחר קצת כי נתקע בפקקים אבל הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר וזה נראה שהוא יודע מה הוא עושה. נכון לכרגע נראה שהבעיה נפתרה במלואה. המחיר הגיוני ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איליה כץ, ירושלים.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של מקרר שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
לא נכחתי בעת העבודה, אבל ממה שהבנתי הוא היה ממש בסדר גמור, קצת איחר אבל נראה שעשה את העבודה בצורה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל יוסף, ירושלים.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
קיבלתי שירות יוצא מין הכלל! בעל המקצוע השתדל מאוד לתקן את הבעיה. הוא היה אצלי לפני כניסת השבת ועשה עבודה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה וינטנר, ירושלים.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לקח מחיר סביר ביותר ועשה עבודה מקצועית. כבר בטלפון אמר מה יכולה להיות התקלה וזו באמת הייתה הבעיה. הוא הגיע קצת באיחור אבל עדכן אותי לגבי זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס הורן, ירושלים.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה לכרטיס של מקרר וריקון מהצטברות קרח.
חוות דעת:
בני בחור נפלא! הגיע אליי בדיוק בזמן שקבענו, היה נחמד וישר, לא הרפה מהמקרר שלי עד שידע בוודאות מה הבעיה וסידר הכל ביעילות ומקצועיות. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה בן משה, ירושלים.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במקרר.
חוות דעת:
היה סבבה. אנחנו מבסוטים ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמי זקן, ירושלים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקפיא - ניקוי מערכת ומילוי גז במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בני היה מצוין, יסודי, מקצועי, מחיר הוגן ביחס לזמן שהושקע לא עזב עד שווידא שהבעיה נפתרה וגם נתן אחריות למקרה שהתקלה תחזור. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק