מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חסן
ציון כללי:
9.23
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.12
מחיר 8.95
איכות 9.23
דירוג כללי 9.23
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נוי לוקס, תל אביב.
אשרור: 29/01/2019
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר בשירות עד הבית.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! הגיע עד אלי ממש במהירות בשישי בערב, זמן לא שגרתי. הוא מהמם, הגיע עם כל הציוד הדרוש, באמת איש מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דודי פנחס, תל אביב.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט אשר כלל החלפת צמיגים ווינקרים בפורד פוקס שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך הכל. אבל בטסט נאלצתי להחליף דברים נוספים בסופו של דבר.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שירן אזרן, בת ים.
משוב: 06/11/2019
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי אברהם, ראשון לציון.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
החלפת טורבו ושני צינורות באגזוז ברכב מסוג רנו קליאו.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור. קודם כל הוא אמר לי בטלפון שאביא את הרכב ושהוא יתחשב בי במה שאפשר. אחר כך הוא נתן לי מחיר הוגן לחלוטין ביחס לתקלה, אמר שכל החלקים שהתקין הם חדשים. מבחינת עמידה בזמנים היה קצת קשה לתאם איתו אבל את העבודה עצמה הוא עשה בזמן קצר. הביא לי את הרכב הביתה. הוא היה זמין וענה לי תמיד לטלפון, אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קראן עדי, חולון.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15000 ברכב שכלל מילוי שמן.
חוות דעת:
הכל מעולה. מחיר הגון הוא היה הכי זול מכולם, בדק לי את הרכב והיה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי שלו, בת ים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון צופר ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2010.
חוות דעת:
אחלה שירות. הם מקצועיים, הבעיה תוקנה והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בני האילו, ראשון לציון.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון טמבון אחורי וצביעה עבור רכב מסוג יונדאי I20 שנת 2014.
חוות דעת:
וואוו חבל על הזמן, בן אדם טוב מאוד עם חיוך, קיבלתי שירות על כיפאק, הוא מקצועי בצורה מטורפת ועשה את כל מה שרציתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי אלטמן, הרצליה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מכסה למיכל מים ברכב מסוג פורד פיאסטה שנת 2013.
חוות דעת:
שירות טוב! הוא היה כנה וישר, עשה את הבדיקה ואמר מה הבעיה. חשבתי שזאת נזילת מים אבל אמר שהבעיה פשוט במכסה והחליף אותו בהתאם. היו מאוד נחמדים ונתנו לי שירות יחסית מהיר. המחיר היה קצת יקר לדעתי אבל יכול להיות שאלה המחירים. היה אמין, זיהה את הבעיה ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
‫ניצן גולן‬‎, חולון.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע טורבו וצינורות מצערת ברכב מסוג אופל אסטרה 2012.
חוות דעת:
בכללי הוא מקצועי. מבחינת המחיר הוא היה גבוה לדעתי ביחס לחלקים שהוחלפו. הרכב התעכב אצלו כמה ימים כי רק לקראת הסוף שמו לב שצריך להחליף עוד חלקים. בשורה התחתונה השירות היה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ערן Soker, רמת גן.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים כולל החלפת ציריה ותפוח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. בהתחלה הוא קצת איחר לי אבל הוא נתן שירות טוב, היה מאוד שקוף ובסוף הוא פיצה על האיחור. סך הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק