מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.72
מחיר 9.32
איכות 9.60
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף ב. מבשרת ציון.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקלחון פינתי, החלפת ספים למקלחת וגומיות לדלתות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת רובינשטין, ירושלים.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקלחון שכלל החלפת מגנט ומגבים.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ונחמד,הגיע בזמן שאמר שיגיע, עשה את העבודה כמו שצריך והיינו מרוצים ממנו!
איכות
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים שלמה, מזכרת בתיה.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צירים וגומיות במקלחון.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור! הגיע בזמן, היה מקצועי והמחיר היה הוגן לדעתי אבל לא השוויתי. נתן שירות טוב וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ל. ירושלים.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקלחון.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, באמת על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מרגלית, ירושלים.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ציר מקלחון זכוכית באמבטיה וכן אטימה של רווחים מהם בורחים מים.
חוות דעת:
בחור חביב מאוד ועשה עבודה טובה. החליף ציר אמבטיה שבור, ועשה זאת באופן מקצועי. אלא שהבעיה העיקרית שבגללה הוזמן לא נפתרה (נזילת מים מהאבטיה), ולאחר התיקון יש עוד קצת נזילה - דבר שהוא קצת מבאס כי המחיר לא היה זול.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
תומר שמעוני, רחובות.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ציר במקלחון.
חוות דעת:
שלומי היה מעולה! בחור מקסים, המחיר יקר לדעתי אבל עשה עבודה טובה, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רקפת ט. נס ציונה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות, סיליקון וזוויות למקלחונים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל בורגן, גני תקווה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקצועי מאד, הבחור דייקן וכישרוני, הוא חשב מחוץ לקופסה ומצא פתרון יצירתי ,איש מאד נחמד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר גולדנברג, אור יהודה.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקלחון.
חוות דעת:
בסדר גמור, הגיע בזמן, היה אדיב ועשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מרדכי רוטברג, רמת אפעל.
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
החלפת אטמים בדלת מקלחון.
חוות דעת:
היה טוב! הגיע בזמן ועשה את העבודה. כשדיברנו בטלפון קבעתי איתו את העבודה והוא נתן הצעת מחיר, שכללה חומרים והכל. כאשר הוא הגיע, אמר שמה שיש אצלי זה חומרים ישנים וכבר לא משתמשים בהם היום ושיש חומרים חדשים יותר. שאלתי במה זה מתבטא והוא ענה שזאת תוספת כסף. בכך נתתי לו קצה חוט למשוך אותו והוא ניצל אותו. הרי העבודה והחומרים היו מתוכננים מראש, אז במקום להגיד שזה כלול ולא צריך עוד כסף הוא העלה את המחיר. בהזמנת השרות בטלפון הוא נתן הצעת מחיר שכללה את החומרים הדרושים לביצועה. כאשר הגיע למקום בשעה הנקובה, הוא אמר שלא עושים יותר בדרך הקיימת אלא עם חומרים אחרים, תואר אותם
איכות
8
מחיר
5
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורלי אריאל, כפר הס.
משוב: 04/04/2018
תיאור השירות:
איטום ותיקון מקלחון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא בדק ונתן לי פתרון. הוא אמין ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. מ. ראש העין.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת של מקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד והגיע בזמן. הוא לא ביצע את העבודה במלואה ומבחינת המחיר אני מאוד מאוכזב. לדעתי הוא היה מאוד גבוה.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ר. ג. אבן יהודה.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקלחון.
חוות דעת:
הוא אפילו הקדים ותיאם את זה איתי מראש, הוא היה אמור להחליף לי חלקים למקלחון שהשגתי בעצמי, אבל כשהוא הגיע הוא ראה שהם לא ממש התאימו ובכל זאת מצא דרך להתאים אותם וסידר את הבעיה. הוא מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד. פ. ראשון לציון.
משוב: 16/04/2018
תיאור השירות:
החלפת כנף זכוכית של מקלחון.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והשאיר את המקום נקי ומסודר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקלחון
חוות דעת:
הוא היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גומי במקלחון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבורים במקלחון.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא נחמד ומקצועי. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקלחון שכלל החלפת גומיות.
חוות דעת:
סיכמנו בטלפון לפני הפגישה על סכום מסוים וכשהגיע רצה יותר. זה לא לעניין. העבודה עצמה פיקס אבל הרגשתי שאין אמינות מבעל המקצוע. אני מאוכזב.
איכות
10
מחיר
3
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
גירסאות
אסף ענבר, תל אביב.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
תיקון זגגות של חלון חדר מדרגות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עשה עבודה ממש טובה! היינו מרוצים מהמחיר, מהיחס ומהזמינות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל יצחקי, פתח תקווה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית בחלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הגיע למחרת היום שפניתי אליו, שירות אדיב, מקצועי, הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשזגג רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות זגגות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק