מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.86
מחיר 9.60
איכות 9.75
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלונה ר. נירית.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי, כלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! אדיב, שרותי ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון ברנע, הוד השרון.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי, אלקטרה.
חוות דעת:
ראשית, חמד של בחור. צנוע, שקט, אדיב. הגיע, החליף את הרגשים של המזגן מתוך חשש שהם לא עובדים. המתין 15 דקות, ראה שזה לא תיקן את הבעיה. אמר שלדעתו זה הכרטיס. אמר שאין לו במלאי ושיגיע למחרת עם הכרטיס. לא לקח שקל, לא על הביקור ולא על הרגשים. למחרת הגיע, החליף כרטיס נשאר 15 דקות כדי לוודא שהמזגן ממשיך לקרר. לא הסכים לדבר על תשלום. אמר תשאירו את המזגן עובד שעות ורק אם הבעייה תוקנה, אבוא לקחת תשלום. הוא עדיין לא לקח תשלום אגב, יומיים אחרי כבר. באמת קסם של בחור שהרגשתי שכל מה שהוא רוצה זה שאהיה מרוצה. מאוד מאוד מאוד ממליץ עליו. לא מכיר נותני שירות שלא לוקחים כסף מיידית על הביקור שלהם והתיקון. לא נתקלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס פזי, כפר סבא.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מאד טוב, הוא הגיע בזמן, הציע פתרונות וכשמשהו לא הסתדר לא גבה על כך תשלום. הוא ראוי להערכה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אלמליח, רעננה.
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי, כלל ניקוי פילטרים והחלפת פילטרים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות אברוקין, נתניה.
משוב: 11/09/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס חכם במזגן מרכזי.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר גמור! גם מאוד זמין ואדיב וגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ישראל, אומץ.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שלא קירר, שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
א. ת. כפר סבא.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי מחדש במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אביחי היה ממש אחלה. מקצועי, נחמד ושירותי. הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה ולדעתי היה יקר, אבל חוץ מזה ידע ישר מה התקלה וראה שהיא דורשת עבודה יחסית מורכבת אותה עשה במלואה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 15/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה בעל 7 כוח סוס שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
אביחי היה מעולה, קראתי לו ב9:00 והוא הגיע כבר ב9:40. עבד בזריזות, היה נחמד ואדיב. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת אל כהן, הוד השרון.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה אחלה, רק דברים טובים. הוא הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ענבי, רעננה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
התקנת שולשה מזגנים עיליים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה טובה בא לפני לראות מה צריך לעשות, הגיע בזמן ועשה את העבודה, הערתי לו ראה ותיקן, הייתה חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק