מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.82
מחיר 9.61
איכות 9.79
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלונה ר. נירית.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי, כלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! אדיב, שרותי ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון ברנע, הוד השרון.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי, אלקטרה.
חוות דעת:
ראשית, חמד של בחור. צנוע, שקט, אדיב. הגיע, החליף את הרגשים של המזגן מתוך חשש שהם לא עובדים. המתין 15 דקות, ראה שזה לא תיקן את הבעיה. אמר שלדעתו זה הכרטיס. אמר שאין לו במלאי ושיגיע למחרת עם הכרטיס. לא לקח שקל, לא על הביקור ולא על הרגשים. למחרת הגיע, החליף כרטיס נשאר 15 דקות כדי לוודא שהמזגן ממשיך לקרר. לא הסכים לדבר על תשלום. אמר תשאירו את המזגן עובד שעות ורק אם הבעייה תוקנה, אבוא לקחת תשלום. הוא עדיין לא לקח תשלום אגב, יומיים אחרי כבר. באמת קסם של בחור שהרגשתי שכל מה שהוא רוצה זה שאהיה מרוצה. מאוד מאוד מאוד ממליץ עליו. לא מכיר נותני שירות שלא לוקחים כסף מיידית על הביקור שלהם והתיקון. לא נתקלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס פזי, כפר סבא.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מאד טוב, הוא הגיע בזמן, הציע פתרונות וכשמשהו לא הסתדר לא גבה על כך תשלום. הוא ראוי להערכה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אלמליח, רעננה.
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי, כלל ניקוי פילטרים והחלפת פילטרים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ישראל, אומץ.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שלא קירר, שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
א. ת. כפר סבא.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי מחדש במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אביחי היה ממש אחלה. מקצועי, נחמד ושירותי. הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה ולדעתי היה יקר, אבל חוץ מזה ידע ישר מה התקלה וראה שהיא דורשת עבודה יחסית מורכבת אותה עשה במלואה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 15/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה בעל 7 כוח סוס שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
אביחי היה מעולה, קראתי לו ב9:00 והוא הגיע כבר ב9:40. עבד בזריזות, היה נחמד ואדיב. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילביה ורד, כפר סבא.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות וחיזוק פילטר שנפל במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, יש לי רק דברים טובים להגיד. הגיע בזמן, אפילו הודיע לי כשיצא לכיווני. הגיע מוכן עם כל הציוד ועם סולם. נתן יופי של שירות, בחור נחמד ורואים שהוא יודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד ה, כפר סבא.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל ניקוז מים של מזגן רגיל.
חוות דעת:
צינור הניקוז של המזגן טפטף על השכנים אז התקשרתי לאביחי לעזרה. הוא הגיע, הוריד את המזגן וחיבר אליו כבל חדש וארוך יותר שירד מהקומה הרביעית עד לתחתית הבניין, שם סידר אותו כמו שצריך. הוא עשה עבודה מצוינת ויסודית, והיה מקצועי, שירותי ונחמד, ואני ממש מרוצה ממה שעשה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה נסטרנקו, רעננה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ על למזגן עילי ישן.
חוות דעת:
אביחי היה ממש אדיב ונחמד, הגיע להורים שלי לבדוק מזגן עילי ישן, הייתה בו תקלה קטנה והם לא ידעו איך להתנהל איתו. הוא הגיע ועשה בדיקה, הראה להם מה צריך לעשות כשהתקלה חוזרת, הסביר להם בסבלנות ולא רצה לגבות תשלום על שום דבר. הוא היה הוגן מאוד אני ממש ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק