מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.82
מחיר 9.65
איכות 9.79
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נטע קניז'נסקי כספי., כפר סבא.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
מתן הסבר על מזגן שלא מקרר מספיק ותיקן צינור ניקוז.
חוות דעת:
היה מעולה! אביחי הגיע באותו יום, בשעה שקבענו, בדק את המזגן והמנוע. הסביר את הבעיה ומדוע לדעתו לא כדאי לתקן, אח״כ סרב לקחת תשלום. שעה אחרי שכן התלונן שהצינור ניקוז שלנו מטפטף אצלו, במשך יום שלם אביחי דיבר איתו לתאם הגעה בזמן שמתאים לכולנו, שוב הגיע בזמן, עשה עבודה מצויינת וגבה מחיר הוגן. הוא מקצועי מאוד ונעים, לא תתחרטו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל ה. כפר סבא.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה אצלי והמון המון שבחים, הבחור תותח! אני מרוצה מהכל, המקצועיות, השירותיות, הוא בחור נעים, אין מילים. זה מזגן ישן, אני מאמין שהרבה טכנאים במצב הזה היו מנסים למכור לנו משהו אחר והוא מצא את הבעיה המדויקת ופתר אותה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי צדיק, כפר סבא.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל דורון, הוד השרון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר, נראה אמין והגון אך נתן לי תשובה שלא כל כך ידעתי איך להגיב אליה. אמר שהמזגן עייף ופשוט חסם את אחד מהפתחים כדי שבשאר המקומות יצא יותר אוויר. בנוסף המחיר היה מעט יקר לדעתי עבור העבודה שהוא עשה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
חן וינגרטן, כפר סבא.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! אחלה בחור מקצועי מקסים ומחיר הוגן. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לנדמן גיגי, רעננה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בסדר. המזגן הפסיק לעבוד והייתה הודעה על תקלה, בסוף הוא אמר לי שכנראה העומס חום הקפיץ את התקלה הזאת במזגן. הוא בא, קירר את זה וזה מה שפתר את הבעיה. הוא היה מאוד נחמד ואמין.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אולג קלוץ, כפר סבא.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות טוב, הוא עשה הכל מאוד מהר ותיקן את התקלה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלרה פאר, כפר סבא.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של תדיראן שכלל החלפת חלק קטן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה בקשר טלפוני לפני, הגיע וטיפל בבעיה. היה נחמד מאוד והוגן במחיר. היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה ר. נירית.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי, כלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! אדיב, שרותי ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי טיקטינסקי, הוד השרון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא מקצועי, הגיע בזמן ועבד כמעט שעה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 297 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק