מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'וני
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.65
מחיר 9.59
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב נקש, יבנה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום חדש לבית פרטי.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, היה מקצועי, בחור נחמד, פתר את הבעיה והכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אליאור זנו, רחובות.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום חדש בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי. לא הצלחנו לתאם איתו זמן אז זה קצת נמרח, אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
צביקה אידאלציק, רחובות.
משוב: 12/02/2018
תיאור השירות:
החלפת קו רשת באורך 40 מטר, התקנת מצלמת אינטרקום כולל פתיחת שער.
חוות דעת:
הוא תותח על פלוס פלוס. הוא גם אמין ועושה עבודות מטורפות במחירים מצחיקים. הוא פשוט מתמסר ללקוח. הוא מקצוען אמיתי. אין הרבה כאלה בעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי י. ראשון לציון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 שפרפרות אינטרקום בדירה בבניין מגורים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ג'וני הגיע בזמן, היה נחמד, אדיב, טיפל בבעיה בצורה מקצועית ויעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס י. ראשון לציון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת לחצן יציאה במקביל לאינטרקום קיים.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה גבע, חולון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
היה 10! הוא עבד יפה מאוד, ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שמואל אשכולי, ראשון לציון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול אינטרקום בשער כניסה והתקנת קפיץ מחזיר.
חוות דעת:
לאחר ההתקנה: הקפיץ המחזיר לא מחזיר. הלחצן באינטרקום לא נשמע בטלפון הביתי. הבטיח לעבור לבדוק- לא קרה עד היום. חבל שקלקל את הרשם הטוב שעשה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
6
יחס
8
תגובת העסק:
הלקוח רכש עצמאית מחזיר קפיץ אותו חזרתי פעם נוספת להתקין (ללא עלות), המחזיר קפיץ לא היה תקין ולכן לא הותקן על ידי. הלקוח חוייב רק על מנעול חשמלי ולא יותר מזה. לגבי כפתור האינטרקום לבית, לא ידעתי שהוא לא עובד תקין כי הלקוח לא ציין זאת בעת התקנת המנעול החשמלי.
8
כללי
גירסאות
אלון גזית, חולון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שפורפרת אינטרקום בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה ומצוין. ג'וני מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון יסולה, תל אביב.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בשער כניסה לבניין.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, מעולה. השער נמצא בין החצר למדרכה והיה צורך להעביר חוטים מהשער לכל הדירות דרך החצר כולל חפירה וקידוחים. הוא עשה עבודה יפה, הכל עובד כמו שצריך והוא מותק של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל בן טובים, ראשון לציון.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום עם מצלמה
חוות דעת:
הוא פשוט פצצה, אני מאוד מרוצה! הוא איש שירות מהיר ונחמד. הוא היה זמין מתי שביקשתי ולא עיקב אותי, זה היה חשוב לי לדעת הכל על המצלמות, והוא הסביר לי הכל שוב ושוב והיה מאוד אדיב ומנומס. ואפילו שהיו לי תקלות שלא קשורות אליו הוא חזר בכל פעם ונתן שירות מעולה מכל הלב. באמת אין מילים. אני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 144 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק