הייתי ממש מרוצה! הוא בחור מאוד נחמד, מנומס ומתורבת בניגוד לבעלי מקצוע אחרים. אני מרוצה מהיחס, מהשירות, מהמחיר שלו שהוא מאוד סביר, הרגשתי שהוא לא מרמה אותי, הודיע על כל איחור, הלוואי וכולם היו כמוהו ואני ממש ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוית דן, נס ציונה.
אשרור: 17/12/2020
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת ברז בחצר.
חוות דעת:
מהמם, המחיר היה בסדר וגם מבחינה מקצועית היה ממש ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ח. נס ציונה.
אשרור: 08/11/2020
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
התקנת ברזים בחדרי רחצה וסוללה של אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא היה מקסים, מקצועי, הגיע בזמן והמחיר הוגן לגמרי. אני מרוצה מהשירות, ממליצה עליו ואם אצטרך עוד משהו אפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי פרץ, רחובות.
משוב: 07/10/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב צ. רחובות.
משוב: 25/09/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של ברז לכיור של חדר רחצה.
חוות דעת:
שירות טוב, הוא היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור רבינוביץ, נס ציונה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת ותיקון נזילה בקיר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא חבל על הזמן, הכל 10! מהאינטראקציה הראשונה ששלחתי תמונות ונתן הצעת מחיר בטלפון, השיח מאוד מקצועי ונעים. היה זמין, אדיב ונחמד, הסביר כל דבר לפני שעושה מה הסיכונים והיחס מקצועי ואישי. היו דברים נוספים שאמר שאין צורך לגעת וחבל על הכסף, ניקה אחריו ולא ראיתי כזה בעל מקצוע הרבה מאוד זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל תאומי, יבנה.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של כיור, שני מוטות ושני ברזים.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתור את הבעיות שהתעוררו שלא באשמתו. הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור הלפרין, רחובות.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים במטבח ובאמבטיה ותיקון סתימה במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה אמין, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אביגדור מלחין, כפר הנגיד.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא יעיל, גבה מחיר טוב, בעל מקצוע נחמד ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.