מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.90
מחיר 9.78
איכות 9.92
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס גול, רחובות.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של אסלה בשירותים עקב נזילה והחלפת צנרת בחצר.
חוות דעת:
בן היה מאוד נחמד, הגיע בזמן אבל אני לא מרוצה מהתוצאה. אין מושב פלסטי שמתאים לאסלה שהוא התקין ואני צריך לעשות הזמנה מיוחדת של מושב בהתאמה מכנית. בנוסף הוא גם החליף חלק פלסטיק בצנרת בחצר כי אחד הצינורות בלט והוא גבה מחיר שלדעתי היה מאוד יקר. אני לא מרוצה משני העבודות בכלל.
איכות
7
מחיר
4
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
סגור
הדס אבינור, רחובות.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע לאמא שלי והיא מאוד מרוצה. הוא היה אמין, בא ,תיקן ולא לקח את הכסף עד אחרי כמה ימים כשראה שהתיקון בטוח טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה פופקו, נס ציונה.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מים מהאסלה כולל החלפת גומיות ובדיקה נוספת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה ממש אחלה. הוא התקשר וביקש להקדים, ואכן הגיע מוקדם, עבד יפה והשאיר נקי אחריו, אמר את המחיר מראש ועמד בו. היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר קורן, נס ציונה.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא אדיב, נחמד, מקצועי, חרוץ ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סורין, רחובות.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת בדירה שכלל פירוק והרכבת האסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע כמה פעמים כדי לסדר ולוודא שהתיקון הצליח. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה תבל עמרן, רחובות.
אשרור: 19/10/2018
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז בניאגרה בשירותים ומנגנון באסלה נוספת.
חוות דעת:
אחלה, ממש טוב! אין לי שום תלונה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן א. נס ציונה.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
התקנת תושבת אסלה
חוות דעת:
היה מצוין! אדם נחמד עם רצון לעזור. הגיע מהר ועבד בצורה מאד מקצועית .לא רצה לקחת עלות כי זה היה מאד מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל פ. נס ציונה.
אשרור: 19/06/2018
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
תיקון אסלה,בדיקת נזילות ותיקון צנרת.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה זמין, אפשר היה לקבוע מיום ליום ולא לחכות שבועיים. עשה עבודה טובה. היה אדיב והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרח מוסא, קרית עקרון.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 12/02/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
פתר את התקלה מהר, תוך כמה דקות סיים. המחיר הוגן ביותר,הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי בר אל, ראשון לציון.
אשרור: 25/12/2018
משוב: 26/10/2018
תיאור השירות:
החלפת גומייה לאסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ושרותי. הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 298 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק