מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניב
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.77
מחיר 9.39
איכות 9.78
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי גרוס, ראשון לציון.
אשרור: 21/09/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קטע צינור בקיר וברז.
חוות דעת:
ניב היה מצוין. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הוא בחור נחמד והמחירים בסדר. הייתה נזילה בקיר והוא בדק הכל, הוא הסביר לי שהצינור נוזל בגלל שהחלקים שלו מעורבבים ברזל ונחושת אז הוא החליף הכל לחלקים המתאימים. אני מרוצה מהעבודה שלו, מגיע לו 10 בהכל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דולב פרוזמנג, חולון.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
השכנה שלי נעזרה בו והיא אמרה שהוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי אביטל, ראשון לציון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי טלפונית בצורה מאוד מפורטת ויפה והסביר לי בדיוק מה לעשות, זה עזר ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פמיני, פתחיה.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיית ביוב.
חוות דעת:
ניב הגיע אלי בזמן ועשה אבחון מצוין ואמר לי שאני צריך ביובית ובנוסף הוא לא רצה לקחת כסף על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי מזור, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד, היתה נזילה באסלה אז הוא אטם את האזור בחיבור בין האסלה לצנרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי גלזר, קרית אונו.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
איטום חדר אמבטיה וייעוץ לטיפול בבעיה.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברכה לבנון, רחובות.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה, לדעתי המחיר גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בוריס בלוקון, רחובות.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
מעבר צינור מים ראשי חדש מהשיבר עד לכניסה לבית פרטי, כ50מטר אורך.
חוות דעת:
ניב היה בין שלושת בעלי המקצוע שביקשנו מהם הצעת מחיר, כבר בהתחלה הוא גילה מקצעיות בזיהוי הבעיה ופתרונות יצירתיים שאחרים לא נתנו. גם מבחינת עלות ההצעה של ניב הייתה טובה יותר. ניב עם הצוות שלו ביצעו את כל העבודה תוך הקפדה על דיוק ומקצעיות כולל פתרונות לכל מני בעיות שנוצרו בדרך. הוא הקשיב לדעות שונות ורצונות ומילא את כולם כהתבקש. גם אחלה בחור והיה נעים וכיף לעבוד איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי כ., ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים.
חוות דעת:
הוא מקצוען, הוא בסדר. הוא עשה עבודה טובה, אין מה לדבר. הייתה עבודה נוספת שרציתי לעשות והוא גבה על זה מחיר גבוה מדי לדעתי אז לא לקחתי אותו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
עידן סלע, חולון.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
מבחינת עבודה ושירות היה בסדר גמור, לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק