מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניב
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.77
מחיר 9.39
איכות 9.78
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי גרוס, ראשון לציון.
אשרור: 21/09/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קטע צינור בקיר וברז.
חוות דעת:
ניב היה מצוין. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הוא בחור נחמד והמחירים בסדר. הייתה נזילה בקיר והוא בדק הכל, הוא הסביר לי שהצינור נוזל בגלל שהחלקים שלו מעורבבים ברזל ונחושת אז הוא החליף הכל לחלקים המתאימים. אני מרוצה מהעבודה שלו, מגיע לו 10 בהכל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמי אביטל, ראשון לציון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי טלפונית בצורה מאוד מפורטת ויפה והסביר לי בדיוק מה לעשות, זה עזר ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי מזור, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד, היתה נזילה באסלה אז הוא אטם את האזור בחיבור בין האסלה לצנרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי כ., ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים.
חוות דעת:
הוא מקצוען, הוא בסדר. הוא עשה עבודה טובה, אין מה לדבר. הייתה עבודה נוספת שרציתי לעשות והוא גבה על זה מחיר גבוה מדי לדעתי אז לא לקחתי אותו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
קיריל קיריל, ראשון לציון.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים חמים וגם פתיחת סתימה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעל ומעבר! כל הכבוד לו שהוא יודע לתת שירות כזה. אני מאוד מרוצה ולא רק אני גם קרובי משפחה שנהנו מהשירות שנתן. לדעתי המחיר היה סביר, אני ממליץ עליו בחום ובאהבה ואני בטוח שאמליץ עליו לעוד הרבה אנשים אחרים. דיברתי איתו ורואים שהוא באמת בן אדם מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולרי אזולאי, ראשון לציון.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
פירוק ברז במטבח והרכבת ברז חדש.
חוות דעת:
ניב לא יכל להגיע והפנה אותנו לבחור בשם נחום, שהיה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון בר טוב, ראשון לציון.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של נקודת מים באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד עשה עבודה מקצועית והיה שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם בשרן, ראשון לציון.
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
עבודות צבע ושפכטל, הרכבת דלתות פנים ועבודות אינסטלציה שונות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מאד מרוצה ממנו. עמד בזמנים ועשה עבודה מהירה, נקיה ומקצועית. עשה כל מה שביקשתי בצורה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דולב פרוזמנג, חולון.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
השכנה שלי נעזרה בו והיא אמרה שהוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פמיני, פתחיה.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיית ביוב.
חוות דעת:
ניב הגיע אלי בזמן ועשה אבחון מצוין ואמר לי שאני צריך ביובית ובנוסף הוא לא רצה לקחת כסף על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק