מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניב
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.75
מחיר 9.36
איכות 9.75
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי גלזר, קרית אונו.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
איטום חדר אמבטיה וייעוץ לטיפול בבעיה.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברכה לבנון, רחובות.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה, לדעתי המחיר גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בוריס בלוקון, רחובות.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
מעבר צינור מים ראשי חדש מהשיבר עד לכניסה לבית פרטי, כ50מטר אורך.
חוות דעת:
ניב היה בין שלושת בעלי המקצוע שביקשנו מהם הצעת מחיר, כבר בהתחלה הוא גילה מקצעיות בזיהוי הבעיה ופתרונות יצירתיים שאחרים לא נתנו. גם מבחינת עלות ההצעה של ניב הייתה טובה יותר. ניב עם הצוות שלו ביצעו את כל העבודה תוך הקפדה על דיוק ומקצעיות כולל פתרונות לכל מני בעיות שנוצרו בדרך. הוא הקשיב לדעות שונות ורצונות ומילא את כולם כהתבקש. גם אחלה בחור והיה נעים וכיף לעבוד איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי כ., ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים.
חוות דעת:
הוא מקצוען, הוא בסדר. הוא עשה עבודה טובה, אין מה לדבר. הייתה עבודה נוספת שרציתי לעשות והוא גבה על זה מחיר גבוה מדי לדעתי אז לא לקחתי אותו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
חגי פמיני, פתחיה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיית ביוב.
חוות דעת:
ניב הגיע אלי בזמן ועשה אבחון מצוין ואמר לי שאני צריך ביובית ובנוסף הוא לא רצה לקחת כסף על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן סלע, חולון.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
מבחינת עבודה ושירות היה בסדר גמור, לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
קיריל קיריל, ראשון לציון.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים חמים וגם פתיחת סתימה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעל ומעבר! כל הכבוד לו שהוא יודע לתת שירות כזה. אני מאוד מרוצה ולא רק אני גם קרובי משפחה שנהנו מהשירות שנתן. לדעתי המחיר היה סביר, אני ממליץ עליו בחום ובאהבה ואני בטוח שאמליץ עליו לעוד הרבה אנשים אחרים. דיברתי איתו ורואים שהוא באמת בן אדם מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה באייר, רחובות.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון הברגה של צינור שנסדק והחלפת ברז באמבטיה והחלפת מצוף בשירותים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס לוי, בת ים.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
בחור מקסים , עשה עבודה יפה, היתה בעיה לפרק את הברז הישן, אך הוא התעקש והצליח וגם לקח מחיר הגון מאוד. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה טאוב, לוד.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה עקב רטיבות.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה מניב! הוא היה נחמד, הגון וישר. נתן לי הבחנה מדויקת לגבי מצב הנזילה. מאוד נהנתי משירותיו, הוא בחור זהב. היתה לי נזילה בבית שסידרתי לבד, עקב בעיה שצצה הזמנתי את ניב, הוא אמר שאין צורך לבצע כרגע תיקון וכדאי לתת לחול להתייבש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק