מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נורית
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.67
מחיר 9.83
איכות 9.50
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסף ר. רמת גן.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
שירות הומסטיילינג לדירה שכורה.
חוות דעת:
היא היתה מעולה! אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איריס פייקובסקי, ירושלים.
משוב: 08/02/2018
תיאור השירות:
עיצוב דירה שכללה שבירת קירות, עיצוב נגרות ותכנון חשמל ואינסטלציה.
חוות דעת:
אני ממליצה מאוד עליה. אני עובדת איתה כבר כמה שנים והיא מאוד מקצועית, איכותית ונעימה. היא אשת הליכות והגונה. רק איתה אני עובדת מבחינת אדריכלות ועיצוב פנים. רק איתה אני עובדת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומי ישי, ראשון לציון.
משוב: 06/12/2017
תיאור השירות:
עיצוב לכל הבית שכלל בחירת רהיטים והעמדתם בידרה בת 5 חדרים.
חוות דעת:
היא הייתה בסדר גמור ומקצועית. היא ליוותה אותנו לאורך כל הדרך וגם לאחר שהסתיימה העבודה היא ממשיכה לענות לנו על שאלות. אנחנו מאוד מרוצים ממנה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מרגלית א. פתח תקווה.
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
תכנון שיפוץ בית פרטי בן 4 חדרים.
חוות דעת:
היא הייתה מאוד קשובה לצרכים שלנו, היא לא התעקשה על דעתה, יצירתית ומקצועית ברמות. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה דין, ראשון לציון.
משוב: 06/11/2017
תיאור השירות:
עיצוב רהיטים מותאמים בדירה חדשה בת 6 חדרים.
חוות דעת:
היא הייתה מקצועית מאוד, סובלנית, נחמדה, יודעת להבין את הצרכים שלנו ואפשר לסמוך עליה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ש. תל אביב.
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב של דירה בת 3 חדרים.
חוות דעת:
היא ליוותה את הפרויקט שלנו בפרק זמן ממשוך בנאמנות ואדיבות. היא נחמדה סבלנית דבר התרם לנו לאור העובדה שמשך הזמן נמשך יתר על המידה ונתקוף לזכותה את היצירתיות כאשר נתקלנו בכל מיני קשיים של בעלי מקצוע. היא ידעה לבוא ולהציע מענה במטרה לגשר על הפערים. היא מאוד מיוחדת והייתה זמינה לאורך כל הדרך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק