מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.65
מחיר 9.22
איכות 9.63
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דרור מאירוביץ', הרצליה.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
אני מרוצה מאד! שלח מישהו מטעמו שהגיע בזמן, החליף את החלק ואכן הרכב חזר לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים ניידים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

נורית ח. הרצליה.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 14/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר .
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר כרמל, הרצליה.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
שירותי מוסך נייד שכלל החלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זמין בטלפון ונתן שירות מקצועי וטוב. הוא אמר לי מראש מה יהיה המחיר וזה באמת המחיר שגבה. הוא הגיע אליי פעמיים ולא עמד בזמנים, היה מבאס להמתין אבל חוץ מזה היה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
3
יחס
10
8
כללי
גירסאות
גדעון סטופ, אורנית.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
העובד של ירון הגיע עד הבית, הוא הגיע בזמן והשירות היה בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מרק דמין, בני ברק.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג מזדה 2 2013.
חוות דעת:
ירון שלח אלי עובד מטעמו, העבודה נעשתה תוך זמן מאוד קצר אבל הוא לא היה כלכך בטוח בעצמו לגבי העבודה. אני לא בטוח שמה שנעשה זה באמת הפתרון לבעיה. לדעתי המיר סביר.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
עפר להד, ירושלים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג ברכב סקודה פאביה.
חוות דעת:
התקשרתי לירון והוא הפנה אותי לבחור בשם מושיקו כי הוא לא יכל לעזור לי באותו הרגע. הגעתי אליו למוסך והעבודה נעשתה בצורה טובה, אני בסך הכל מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל וייס, רחובות.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במאזדה 626 שלא הניעה.
חוות דעת:
השירות היה אדיב ומקצועי. הגיע למקום לבדיקה ואז חזר עם החלק המתאים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי עמית, כפר סבא.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של מצבר ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
ירון שלח את העובד שלו, הוא הגיע אליי תוך שעה בדק ולפני זה עדכן אותי בעלות של העבודה, הגיע ובדק ביסודיות, תוך כמה דקות סיים את העבודה. הייתי מאוד מרוצה, אין ספק שאתר מידרג מוכיח את עצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לוי ל6י, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
השרות היה מעולה מאוד ומהיר, מאוד אמינים, הם יכלו בכיף לקחת יותר אבל בסוף זה היה בעיה קטנה והם אמרו שלא צריך, הם נחמדים ושירותיים, אין לי מילה רעה אחת להגיד, חשבנו שהיה צריך להחליף מצבר והם הגיעו עם מצבר חדש אבל בסוף התברר שהיה רק צריך להטעין אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי מלמד, גבעת שמואל.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
מקצועי, מהיר ואדיב. שירות עם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 112 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק