מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.67
מחיר 9.20
איכות 9.57
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיה מ. תל אביב.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
תיקון גלגל.
חוות דעת:
היה מעולה! בעל מקצוע נחמד וישר. הזמנתי אותו לתקן פנצ'ר וסגרנו מראש על סכום שכולל לא רק החלפת גלגל אלא תיקון של הפנצ'ר עצמו (כלומר, שירון יקח את הגלגל, יתקן את הפנצ'ר ויחזיר אותו מתוקן). בסופו של דבר התברר שבגלל לא היה פנצ'ר אלא שכל האויר ירד וירון היה מספיק הגון ויסודי בשביל לבדוק באופן יסודי, להגיד שזה לא פנצ'ר ולא לגבות את הסכום שסוכם מראש אלא רק את העלות של החלפת גלגל. הוא היה יכול לא להגיד שלא היה מדובר בפנצ'ר ולא היינו יודעים בכלל אבל יצא הכי ישר. ממליצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי מ. תל אביב.
אשרור: 24/07/2018
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
תיקון פנצ'ר בגלגל ברכב מחברת טויוטה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אני נתקעתי עם פנצ'ר בגלגל בשדה התעופה, התקשרתי אליו, הוא הגיע לשדה, תיקן, צילם את הרכב, שלח לי תמונה והכל היה בסדר. הוא היה מאוד נוח עם התשלום ושילמתי לו רק כשהגעתי לארץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אלקלעי, גבעתיים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון במקום של החלפת גלגל ברכב.
חוות דעת:
ירון היה מצוין גם מבחינת שיחת הטלפון וגם מבחינת זמן ההגעה. הוא החליף מה שהיה צריך והציל אותי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון פאנצ'ר שכלל החלפת גלגל.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. קיבלתי שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון דוקטרוביץ', תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת סטארטר ברכב.
חוות דעת:
היה מצוין! אני חושב שהוא היה רדיב, שירותי וביצע עבודה טובה, אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ב. תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון בתיבת ההילוכים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושיקו רשף, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגל לגלגל רזרבי ברכב מסוג רנו קליאו.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע מהר, החליף גלגל והלך. היה נחמד מאוד. רק המחיר היה גבוה לדעתי ביחס לזמן שעבד.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מזי אסנדוביץ, תל אביב.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב קיא נירו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב מאוד והגיע בזמן לאסף אותי מהבית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי ל. תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט והעברת טסט.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל, הגיע אלי לקחת את הרכב, חלק מהתיקונים בהכנה לטסט היו מיותרים לדעתי וייקרו את העלות.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טל לוי ל6י, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
השרות היה מעולה מאוד ומהיר, מאוד אמינים, הם יכלו בכיף לקחת יותר אבל בסוף זה היה בעיה קטנה והם אמרו שלא צריך, הם נחמדים ושירותיים, אין לי מילה רעה אחת להגיד, חשבנו שהיה צריך להחליף מצבר והם הגיעו עם מצבר חדש אבל בסוף התברר שהיה רק צריך להטעין אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 133 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק