מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פיני
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.96
מחיר 9.78
איכות 9.92
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגי ע יעקובוביץ, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
הרכבת מזנון ושידה.
חוות דעת:
מעולה. עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דבורה רוס, ירושלים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תליית מדפים ווילונות, תיקון דלת שלא נסגרה טוב וסגירת חור בקיר סביב הדלת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה ונעים, המחיר היה סביר. מומלץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות א. ירושלים.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מיטה מעץ.
חוות דעת:
פיני היה מעולה, הגיע בזמן והיה ממש נחמד. כשהתקשרתי אליו הוא אמר לי שאם העבודה לא תהיה מסובכת מידי הוא ייקח תשלום רק על הביקור וזה מה שעשה, לא שינה את דעתו ברגע האחרון וממש שמחתי בגלל זה. יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה רון, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה של חברת סמסונג והתקנת מדף בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא בזמן, קנה כל מה שצריך, לקח מחיר הוגן ומאד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל אייזדורפר, ירושלים.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות, חלונות,החלפת צירים ופתיחת סתימות.
חוות דעת:
נתן שירות טוב מאוד! זמין, עזר בכל מה שהייתי צריך, כולל לתאם מול הדיירים, היה ממש גמיש בזמנים, לא נכחתי בזמן העבודה אבל עידכן אותי בהכל ושלח קבלה, מצא פתרונות לחלקים ישנים במנגנון החלון שכבר לא ניתן להשיג חלפים. בלי ספק איעזר בשירותיו שוב .
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ג. ירושלים.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
תיקוני מגרות ותיקוני חשמל קלים.
חוות דעת:
הגיע בזמן ע"פ התיאום. ביצע את העבודה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כהן, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי וחילוץ בורג תקוע.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא עמד בזמנים והיה מאוד נחמד ושירותי. נתן יחס מעולה והיה מאוד יצירתי. הכל היה פרפקט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה בידני- אורבך, ירושלים.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס בארון מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מאוד יעיל ובעל תושיה. הוא מצא פטנט לחלץ את התריס, בלי להרוס את כל הארון. בנוסף, הוא איש נעים והוא לקח סכום סביר עבור הביקור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גולדמן, ירושלים.
אשרור: 30/05/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בסיפון במטבח והחלפת שקע.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה. הוא היה מקצועי וממש טוב מכל הבחינות. הוא היה בסדר גמור. הייתי מרוצה. אקח אותו שוב אם אצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי ו. ירושלים.
אשרור: 12/05/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
הרכבת נורה, חיבור ידית למגרה, החלפת צירים בדלתות של ארונות מטבח והחלפת רצועות גומי במקלחונים ועוד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! פיני עבד במסירות כאילו שמדובר בתיקונים בביתו והיה חשוב לו לחסול לנו בהוצאות. הוא מלא תושייה ועושה עבודה יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק