מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בנימין
ציון כללי:
9.20
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.42
זמנים 9.32
מחיר 8.95
איכות 9.31
דירוג כללי 9.20
התפלגות

מחושב על 86 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית ליקונן, חיפה.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 31/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! הוא ראה את הבעיה ואמר שצריך לשבור את הקיר ולסדר את הנזילה. אמר כמה זה אמור לעלות ואני אמרתי שאני לא מעוניינת ושזה הרבה כסף. אחר כך הוא אמר שהוא מביא מכשיר לעשות בדיקה, הוא הוריד איזה ברז ואמר כמה זה יעלה וחשבתי שזה גם יקר ביחס לעבודה של חמש דקות. בנוסף קבעתי איתו בעוד מקום לעשות עבודה והוא לא הודיע שהוא לא מגיע לשם. אמר שלא מגיע בגלל הדיירים שלא דיברו אליו יפה, הם בחורים מקסימים כך שלא נראה לי שזה נכון.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
שאול מ. חיפה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז חדש במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו מור, חיפה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי ל. חיפה.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ודים מנוב, חיפה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
בנימין היה מצוין, איש טוב ומקצועי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם שטרית, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בא, תיקן והלך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פבל מלקביץ', חיפה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת סנן ותיקון דליפה בצנרת דירה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה וייץ, חיפה.
משוב: 22/07/2019
חוות דעת:
קריאת סרק. לא היו מים בדירה, ובנימין עלה על הבעיה שהברז היה סגור. חשבנו שזה הברז של השכנים שגרים מעלינו. הדירה שהם סגורה זמן רב ולכן חשבנו שהברז הראשי שלהם זה למעשה הברז הראשי שלנו. מי שבנה את הברזים הראשיים עשה אותם בסדר יורד במקום בסדר עולה לפי הקומות. הוא היה ענייני, פתר את הבעיה תוך זמן קצר, מאיר פנים. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רוזנפלדר, חיפה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים בבניין.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא היה מקצועי, נחמד, דייקן והיה נעים לעבוד איתו. אני אעבוד איתו שוב בעתיד אם אצטרך.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורלי פיקר, חיפה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים בברז מקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא איתר את הבעיה ותיקן אותה בצורה פשוטה. לקח מחיר הוגן, היה הוגן, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק