מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחאי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.90
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נפתלי ויסנשטרן, פתח תקווה.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך לטאבלט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית לוי, רעננה.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בטאבלט של חברת לנובו.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מספר אחת! אפילו יותר מעשר, הוא הגיע עד אליי לקחת ולהחזיר ופשוט היה מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו זקס, פתח תקווה.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בטאבלט מחברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, רק דברים טובים יש לי לומר עיו, עשה הכל מהר ממש, ישר ידע מה הבעיה, התקשר אלי ברגע שהתיקון הסתיים, המחיר ממש הוגן בנוסף לכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור אסרף, פתח תקווה.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון טאבלט 12.9 של סמסונג שכלל התקנת מערכת הפעלה חדשה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין! היה אפשר להרגיש שהוא נתן את השירות מכל הלב ושאכפת לו מהלקוח. הכל היה 100 אחוז, אין לי מילים, זה השירות הכי טוב שיכלתי לקבל, הוא דאג לעדכן אותי לכל אורך הדרך והצליח לסדר את התקלה בצורה מעולה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירת בוקובזה, פתח תקווה.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך של טאבלט מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה כמו שצריך, הכול היה מעולה, לקח את המכשיר מהבית והחזיר אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד דלל, פתח תקווה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון טאבלט חברת סמסונג שלא נדלק.
חוות דעת:
יוחאי מאוד מקצועי, איתר את התקלה מהר והכל היה מוכן תוך כמה שעות. הייתי מאוד מרוצה, גם מהמחיר וגם מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שטראוס, הוד השרון.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון טאבלט גלאקסי Tab 10.1.
חוות דעת:
הטאבלט נמסר ליוחאי וחזר אליי תקין למחרת. אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס לוי, תל אביב.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לטאבלט מסוג Huawei MediaPad M5.
חוות דעת:
הגעתי במיוחד מחוץ לעיר ואחרי תיאום אל יוחאי עם מסך מתאים אותו קניתי בעצמי. בינתיים נראה שהכל תוקן ועובד. הוא היה מאוד אדיב. גבה ממני מחיר גבוה ממה שסוכם בטלפון בטענה שהעבודה מסובכת משחשב.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
א. ג. צור יצחק.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך טאבלט לנובו.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מקצועי ואמין. נותן שרות יוצא דופן במקצועיות שלו. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך נאדטו, בני ברק.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך בסמארטפון מסוג סמסונג A7 ואספקת אוזניה בלוטוס לסמסונג A70
חוות דעת:
הוא היה מהמם! הבן אדם הסכים לתת שירות ממש במיידי, הגיע לקחת את הציוד והחזיר באותו יום, העבודה הייתה נקייה, המחירים סבירים ביותר לדעתי, טיפל בשני פלאפונים אחד אישי ואחד עסקי ברמה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 151 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק